Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | T_1A_C22-1_W01 | Nabył wiedzę w zakresie procedur dotyczących hamologacji pojazdów samochodowych. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | T_1A_W01 | ma wiedzę w zakresie matematyki na poziomie wyższym niezbędnym do ilościowego opisu i analizy problemów oraz rozwiązywania prostych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T_1A_W02 | ma wiedzę w zakresie fizyki, obejmującą mechanikę, termodynamikę, fizykę ciała stałego, elektryczność i magnetyzm w tym niezbędną do zrozumienia podstawowych zjawisk fizycznych występujących w pojazdach samochodowych i ich otoczeniu |
T_1A_W03 | ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę zakresie mechaniki, termodynamiki i elektrotechniki niezbędną do zrozumienia procesów zachodzących w silniku spalinowym, oddziaływań mechanicznych występujących w mechanizmach pojazdów samochodowych, zjawisk i procesów elektrycznych w zespołach pojazdu, oddziaływania otoczenia na pojazd |
T_1A_W04 | ma wiedzę w zakresie materiałów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym |
T_1A_W05 | ma uporządkowaną wiedzę w zakresie budowy środków transportu |
T_1A_W06 | ma uporządkowaną wiedzę w zakresie techniki pojazdów budowy i działania źródeł napędu, mechanizmów i podzespołów pojazdów samochodowych |
T_1A_W08 | ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę w zakresie zasad działania silników i elementów mechanicznych pojazdów samochodowych |
T_1A_W09 | ma uporządkowaną i podbudowaną teoretycznie wiedzę w zakresie zasad działania elementów elektrycznych i elektronicznych samochodu |
T_1A_W10 | ma podstawową wiedzę w zakresie metrologii, zna i rozumie metody pomiaru podstawowych wielkości charakteryzujących elementy i układy pojazdu, zna metody obliczeniowe oraz narzędzia informatyczne niezbędne do analizy wyników pomiarów i eksperymentu |
T_1A_W12 | zna i rozumie procesy konstruowania i wytwarzania elementów maszyn, w tym pojazdu samochodowego i jego zespołów |
T_1A_W13 | zna i rozumie metodykę projektowania elementów i zespołów pojazdu |
T_1A_W15 | ma podstawową wiedzę w zakresie cyklu życia samochodów i urządzeń transportowych |
T_1A_W17 | ma uporządkowaną wiedzę w zakresie eksploatacji pojazdów samochodowych |
T_1A_W18 | ma podstawową wiedzę w zakresie diagnostyki technicznej pojazdów samochodowych |
T_1A_W20 | ma podstawową wiedzę w zakresie bezpieczeństwa w transporcie drogowym |
T_1A_W21 | ma uporządkowaną wiedzę w zakresie oddziaływania środków transportu na otoczenie i środowisko naturalne |
T_1A_W22 | ma podstawową wiedzę niezbędną do zrozumienia pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, zna podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w motoryzacji |
T_1A_W23 | ma elementarną wiedzę w zakresie prawa dotyczącego transportu, ochrony własności intelektualnej oraz prawa patentowego |
T_1A_W25 | zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości wykorzystującej wiedzę z zakresu dziedzin i dyscyplin naukowych właściwych dla kierunku TRANSPORT |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie się z procedurami homologacyjnymi pojazdów samochodowych. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Analiza procedur i konstrukcji pojazdów samochodowych. |
---|
T-W-2 | Zapoznanie się z zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa biernego oraz czynnego. |
T-W-3 | Procedury w badaniach homologacyjnych. |
T-W-4 | Badania homologacyjne w pojazdach samochodowych. |
T-W-1 | Zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami przedmiotu. |
Metody nauczania | M-1 | Omówienie przygotowanej prezentacji.
Rozwiązywanie zadań w zakresie przedmiotu. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Egzamin ustny.
Zaliczenie pod koniec semestru. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie posiadł wystarczającej wiedzy w danym zagadnieniu. |
3,0 | Student posiadł minimalną wiedzę w zakresie przedmiotu. |
3,5 | Student posiada nie pełną wiedzę w zakresie przedmiotu ale orientuje się słabo w zadanej dziedzinie. |
4,0 | Student posiada nie pełną wiedzę ale orientuje się sprawnie w zakresie przedmiotu. |
4,5 | Student orientuje się bardzo dobrze w dziedzinie przedmiotu ale jego wiedza nie jest jeszcze pełna. |
5,0 | Student posiadł pełną wiedzę w zakresie przedmiotu. |