Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Kynologia (N1)

Sylabus przedmiotu Website Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Kynologia
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil praktyczny
Moduł
Przedmiot Website Management
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Nauk o Zwierzętach Przeżuwających
Nauczyciel odpowiedzialny Daniel Zaborski <Daniel.Zaborski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 2 Grupa obieralna 6

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
laboratoriaL1 18 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basics of computer science.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Creation of professional Websites.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1HTML. Hyperlinks, tables and frames.4
T-L-2Forms.4
T-L-3CSS. CSS editing software.4
T-L-4Graphics repositories on the Internet. Flash animations.2
T-L-5Multimedia on the Webpages.2
T-L-6Javascript and PHP.2
18

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1uczestnictwo w zajęciach18
A-L-2Preparation for a test.42
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Practical classes with the use of computers.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Practical test.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Kn_1P_B10.2b_W01
A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML.
Kn_1P_W01, Kn_1P_W05C-1T-L-6, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-2, T-L-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Kn_1P_B10.2b_U01
A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP.
Kn_1P_U02, Kn_1P_U04, Kn_1P_U09C-1T-L-5, T-L-4, T-L-2, T-L-1, T-L-3, T-L-6M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Kn_1P_B10.2b_K01
A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet.
Kn_1P_K06C-1T-L-3, T-L-1, T-L-4, T-L-6, T-L-5, T-L-2M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Kn_1P_B10.2b_W01
A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML.
2,0
3,0A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Kn_1P_B10.2b_U01
A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP.
2,0
3,0A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Kn_1P_B10.2b_K01
A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet.
2,0
3,0A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Gary B. Shelly, Denise M. Woods, HTML, XHTML, and CSS: Complete, Cengage Learning, Boston, 2012
  2. Nitin Chikani, HTML & Advanced HTML Programming for Beginners, GRIN Verlag, Rajkot, 2014

Literatura dodatkowa

  1. Bernd Beilke, Darren Cacy, Dmitri Nevedrov, Dineshbabu Ramakrishnan, JayaPrasad Thambuganipalle, Basem Zaben, Building Integrated Websites with IBM Digital Experience, IBM Redbooks, Armonk, 2016, First Edition

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1HTML. Hyperlinks, tables and frames.4
T-L-2Forms.4
T-L-3CSS. CSS editing software.4
T-L-4Graphics repositories on the Internet. Flash animations.2
T-L-5Multimedia on the Webpages.2
T-L-6Javascript and PHP.2
18

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1uczestnictwo w zajęciach18
A-L-2Preparation for a test.42
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięKn_1P_B10.2b_W01A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówKn_1P_W01Posiada wiedzę ogólną o charakterze aplikacyjnym oraz zna nomenklaturę oraz pojęcia, teorie i prawa z zakresu biologii, chemii, matematyki i informatyki
Kn_1P_W05Zna budowę i zastosowanie podstawowych przyrządów pomiarowych, maszyn, urządzeń oraz obiektów technicznych wykorzystywanych w ramach studiowanego kierunku
Cel przedmiotuC-1Creation of professional Websites.
Treści programoweT-L-6Javascript and PHP.
T-L-3CSS. CSS editing software.
T-L-4Graphics repositories on the Internet. Flash animations.
T-L-5Multimedia on the Webpages.
T-L-2Forms.
T-L-1HTML. Hyperlinks, tables and frames.
Metody nauczaniaM-1Practical classes with the use of computers.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Practical test.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0A student describes selected HTML editors and the basic rules of HTML.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięKn_1P_B10.2b_U01A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówKn_1P_U02W oparciu o powszechnie stosowane metody diagnostyki laboratoryjnej i molekularnej potrafi przeprowadzić podstawowe procedury analityczne, w tym także z zastosowaniem podstawowych narzędzi bioinformatycznych; interpretuje wyniki przeprowadzonych doświadczeń
Kn_1P_U04Wykorzystuje w sposób umiejętny narzędzia informatyczne, internetowe źródła informacji oraz metody statystyczne do rozwiązywania praktycznych problemów, charakterystycznych dla studiowanego kierunku
Kn_1P_U09Posiada zdolność podejmowania działań z wykorzystaniem odpowiednich metod, technik i narzędzi, rozwiązujących problemy dotyczące zadań inżynierskich zgodnych ze studiowanym kierunkiem
Cel przedmiotuC-1Creation of professional Websites.
Treści programoweT-L-5Multimedia on the Webpages.
T-L-4Graphics repositories on the Internet. Flash animations.
T-L-2Forms.
T-L-1HTML. Hyperlinks, tables and frames.
T-L-3CSS. CSS editing software.
T-L-6Javascript and PHP.
Metody nauczaniaM-1Practical classes with the use of computers.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Practical test.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0A student creates and formates a Webpage. Designs and inserts graphics and multimedia files on the Website, uses Javascript and PHP.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięKn_1P_B10.2b_K01A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówKn_1P_K06Ma przekonanie o konieczności przestrzegania zasad etyki zawodowej przy pracy ze zwierzętami; zachowuje ostrożność w formułowaniu sądów na temat kwestii społecznych i światopoglądowych nawiązujących do teorii i praktyki chowu, hodowli i użytkowania psów. Przejawia pozytywne postawy wobec ludzi, organizmów żywych i środowiska oraz wrażliwość na ich potrzeby i problemy.
Cel przedmiotuC-1Creation of professional Websites.
Treści programoweT-L-3CSS. CSS editing software.
T-L-1HTML. Hyperlinks, tables and frames.
T-L-4Graphics repositories on the Internet. Flash animations.
T-L-6Javascript and PHP.
T-L-5Multimedia on the Webpages.
T-L-2Forms.
Metody nauczaniaM-1Practical classes with the use of computers.
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Practical test.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet.
3,5
4,0
4,5
5,0