Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Kynologia (S1)
Sylabus przedmiotu Office Software:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Kynologia | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | praktyczny | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Office Software | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nauk o Zwierzętach Przeżuwających | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Daniel Zaborski <Daniel.Zaborski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 2 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basics of computer science. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Advanced options of the office software. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Advanced options of a text editor. | 8 |
T-L-2 | Advanced options of a spreadsheet. | 8 |
T-L-3 | Graphics editing for text documents, spreadsheets and multimedia presentations. | 7 |
T-L-4 | Relational database creation. | 7 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Classes. | 30 |
A-L-2 | Preparation for a test. | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Practical classes with the use of computers. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Practical test. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.1.b_W01 A student describes the advanced options of the office software. | Kn_1P_W05, Kn_1P_W01 | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-3, T-L-4, T-L-2 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.1.b_U01 A student uses the advanced options of the office software. | Kn_1P_U02, Kn_1P_U04, Kn_1P_U09 | — | — | C-1 | T-L-4, T-L-2, T-L-1, T-L-3 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kn_1P_B10.1.b_K01 A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet. | Kn_1P_K06 | — | — | C-1 | T-L-2, T-L-4, T-L-1, T-L-3 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.1.b_W01 A student describes the advanced options of the office software. | 2,0 | |
3,0 | A student describes the advanced options of the office software. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.1.b_U01 A student uses the advanced options of the office software. | 2,0 | |
3,0 | A student uses the advanced options of the office software. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Kn_1P_B10.1.b_K01 A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet. | 2,0 | |
3,0 | A student observes copyright statements for electronic content and multimedia available on the Internet. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Goyal A., Excel Tutorial for Beginners: Learn Excel Tutorial from Scratch, Cengage Learning, Boston, 2011
- Monk E., Brady J., Mendelsohn E., Problem Solving Cases In Microsoft Access and Excel, Cengage Learning, Boston, 2016
Literatura dodatkowa
- Lee C-F., Lee J., Chang J-R., Tai T., Essentials of Excel, Excel VBA, SAS and Minitab for Statistical and Financial Analyses, Springer, Cham, 2016