Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
specjalność: International Construction Management
Sylabus przedmiotu International Tender Management:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | International Tender Management | ||
Specjalność | International Construction Management | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>, Professor Visiting <Visiting@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of construction technology and construction materials |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Case studies: international tendering | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction to international tendering. Building law in tendering procedures. | 1 |
T-W-2 | Developing a modern tender process | 1 |
T-W-3 | Pre-Qualification of bids | 2 |
T-W-4 | E-portals in tender process | 1 |
T-W-5 | International best practices | 3 |
T-W-6 | Tender evaluation proces and offer selection | 3 |
T-W-7 | Managing risks within the bid and tender processes | 2 |
T-W-8 | International Contract Conditions | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | Class Participation | 15 |
A-A-2 | Exercise preparation | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Class Participation | 15 |
A-W-2 | Independent analysis of lecture content and literature recognition | 7 |
A-W-3 | Preparation for the exam | 7 |
A-W-4 | Final exam | 1 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture, case studies |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/02_W01 Student has the knowledge of managing the international tender process effectively and accountably. | B-A_2A_W14 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/02_U01 Student is able to: analyze modern tender process for various case | B-A_2A_U24 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-A-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/02_K01 Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering | B-A_2A_K02 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-A-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/02_W01 Student has the knowledge of managing the international tender process effectively and accountably. | 2,0 | |
3,0 | Student has the basic knowledge of managing the international tender process effectively and accountably. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/02_U01 Student is able to: analyze modern tender process for various case | 2,0 | |
3,0 | Student is able to: analyze basic modern tender process for various case | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/02_K01 Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering | 2,0 | |
3,0 | Student is able in both professional and responsible way use gained basic knowledge and skills in executions works associated with international tendering | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- T. Brandt, S. TH. Franssen, Basics tendering, Birkhauser, 2017
Literatura dodatkowa
- Bochenek J., The contractor selection criteria in open and restricted procedures in public sector in selected EU countries, Procedia Engineering, 2014
- Bochenek M., The mind mapping technique in project management, Automation and Robotics in Construction : proceedings of the Creative Construction Conference 2019, Budapest, Hungary, 2019