Wydział Budownictwa i Architektury - Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze
Sylabus przedmiotu Modelowanie w programie Maya:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauki techniczne | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Modelowanie w programie Maya | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostki zewnętrzne | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | brak wymagań |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Nabycie przez studenta podstaw teoretycznych i praktycznych umiejętności pracy w programie Maya |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Podstawy teoretyczne pracy z grafiką 3D | 1 |
T-W-2 | Podstawy pracy w pakiecie 3D na przykładzie programu Maya | 1 |
T-W-3 | Interfejs programu Maya | 1 |
T-W-4 | Najważniejsze narzędzia i modelowanie Maya | 2 |
T-W-5 | Praca z teksturami oraz materiałami dla stworzonych obiektów | 1 |
T-W-6 | Narzędzia animacji w Maya | 1 |
T-W-7 | Zaliczenie wykładów | 1 |
8 | ||
warsztaty | ||
T-WR-1 | Tworzenie modelu w programie Maya | 7 |
T-WR-2 | Zaliczenie projektu | 1 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 8 |
A-W-2 | Przegląd literatury fachowej | 10 |
A-W-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 12 |
30 | ||
warsztaty | ||
A-WR-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 8 |
A-WR-2 | Przygotowanie projektu | 32 |
A-WR-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 20 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład informacyjny |
M-2 | ćwiczenia projektowe |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena ciągła |
S-2 | Ocena formująca: zaliczenie ustne |
S-3 | Ocena podsumowująca: zaliczenie projektu |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_05/CAD_W01 Student posiada wiedzę o pracy w środowisku 3D w programie Maya | TCAD_10-_W04 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_05/CAD_U01 Student potrafi utworzyć model w programie Maya | TCAD_10-_U04 | — | C-1 | T-WR-1, T-WR-2 | M-2 | S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_05/CAD_K01 jest gotowy do pracy w zespole, wykazuje się kreatywnością, potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | TCAD_10-_K01 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-WR-1, T-W-7, T-WR-2 | M-1, M-2 | S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_05/CAD_W01 Student posiada wiedzę o pracy w środowisku 3D w programie Maya | 2,0 | |
3,0 | student zna podstawy pracy w programie Maya | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_05/CAD_U01 Student potrafi utworzyć model w programie Maya | 2,0 | |
3,0 | student potrafi utworzyć prosty model w programie Maya | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_05/CAD_K01 jest gotowy do pracy w zespole, wykazuje się kreatywnością, potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | 2,0 | |
3,0 | student potrafi pracować w grupie przy realizacji wybranych zadań | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Kamil Bilczyński, Wojciech Pazdur, Modelowanie w programie Maya, Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, 2011