Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa (N1)
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe II:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria materiałowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe II | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Inżynierii Materiałowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Wpis na semestr według wymagań wydziałowych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Kontrola zaawansowania pracy dyplomowej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
T-SD-1 | Kontrola przygotowania do realizcji badań i rozpoznania literaturowego. Ustalenie zakresu i metod badań. Interpretacja zakresu badań. Przygotowanie do redakcji pracy dyplomowej: formy i wymagania. Forma opisu wyników. Sposób cytowania literatury. Indywidualne informacje studentów o postępach prac eksperymentalnych. Kontrola postępów redakcji pracy dyplomowej. | 8 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
A-SD-1 | Przedstawianie informacji o postępach prac eksperymentalnych. Informacje o formach opisu wyników badań. | 8 |
A-SD-2 | Przygotowanie do zajęć seminaryjnych | 18 |
26 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Praca własna studenta nadzorowana przez opiekuna pracy oraz nadzorowana i sprawdzana przez prowadzącego seminarium dyplomowe. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Indywidualna ocena postępów prac na podstawie informacji ustnej wobec całej grupy i iformacji pisemnej: uczestnictwo w seminariach. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_1A_C42_W01 Przygotowanie do realizacji pracy dyplomowej. Sprawdzanie postępów i poprawności realizacji zadań. | IM_1A_W12, IM_1A_W13, IM_1A_W14 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_1A_C42_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułować szczegółowe zadania badawcze, korzystać z literatury technicznej i naukowej, przygotować założenia do pracy. | IM_1A_U01, IM_1A_U03, IM_1A_U18 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_1A_C42_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć, student nabędzie następujące postawy: kreatywność, zdolność do realizacji założeń w praktyce. | IM_1A_K01, IM_1A_K03 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_1A_C42_W01 Przygotowanie do realizacji pracy dyplomowej. Sprawdzanie postępów i poprawności realizacji zadań. | 2,0 | Brak udziału w seminariach. |
3,0 | Udział w zajęciach seminaryjnych. | |
3,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. | |
4,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Terminowa realizacja zadań programowych. | |
4,5 | Pełny udział w wzajęciach seminaryjnych. Dobra i terminowa realizacja zadań programowych. | |
5,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Bardzo dobra i terminowa realizacja zadań programowych. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_1A_C42_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułować szczegółowe zadania badawcze, korzystać z literatury technicznej i naukowej, przygotować założenia do pracy. | 2,0 | Brak udziału w seminariach. |
3,0 | Udział w zajęciach seminaryjnych. | |
3,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. | |
4,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Terminowa realizacja zadań programowych. | |
4,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Dobra i terminowa realizacja zadań programowych. | |
5,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Bardzo dobra i terminowa realizacja zadań programowych. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_1A_C42_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć, student nabędzie następujące postawy: kreatywność, zdolność do realizacji założeń w praktyce. | 2,0 | Brak udziału w seminariach. |
3,0 | Udział w zajęciach seminaryjnych. | |
3,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. | |
4,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Nabycie postawy terminowej realizacji zadań programowych. | |
4,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Postawa dobrej i terminowej realizacja zadań programowych. | |
5,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Aktywna postawa w zakresie realizacji zadań programowych. |
Literatura podstawowa
- X, Rozpoznanie literaturowe studenta dot. tematu pracy wg baz danych, X, X, 2012