Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa (N2)
specjalność: konstrukcje lekkie
Sylabus przedmiotu Praca dyplomowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria materiałowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca dyplomowa | ||
Specjalność | przetwórstwo tworzyw polimerowych | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Inżynierii Materiałowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Jolanta Baranowska <Jolanta.Baranowska@zut.edu.pl>, Anna Biedunkiewicz <Anna.Biedunkiewicz@zut.edu.pl>, Andrzej Błędzki <Andrzej.Bledzki@zut.edu.pl>, Małgorzata Garbiak <Malgorzata.Garbiak@zut.edu.pl>, Agnieszka Kochmańska <Agnieszka.Kochmanska@zut.edu.pl>, Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl>, Konrad Kwiatkowski <Konrad.Kwiatkowski@zut.edu.pl>, Zenon Tartakowski <Zenon.Tartakowski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Wpis na semestr według regulaminu studiów |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Nabycie umiejętności samodzielnej realizacji zadań badawczych |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Omówienie tematyki i wyników pracy dyplomowej | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Uczestnictwo w pracach eksperymentalnych w laboratorium, przygotowanie rozprawy. | 480 |
A-PD-2 | Konsultacje | 15 |
495 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Madzór nad przygotowaniem pracy dyplomowej |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena poprawności przygotowanego tekstu: merytoryczna i techniczna. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/12_W01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: opisać zakres, metody i wyniki badań, podsumować rezultaty, wytłumaczyć przebieg prowadzonego eksperymentu. | IM_2A_W02, IM_2A_W03, IM_2A_W05 | — | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/12_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułowaćtezy i wnioski , interpretowaćwyniki eksperymentu, planować eksperyment, szacować błędy pomiarów,weryfikować rezultaty pomiarów, zorganizować. | IM_2A_U01, IM_2A_U02, IM_2A_U03, IM_2A_U08, IM_2A_U09 | — | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/12_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: formułować tezy i wnioski badawcze,, opisać dane literaturowe i wyniki eksperymentów, | IM_2A_K01, IM_2A_K03 | — | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/12_W01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: opisać zakres, metody i wyniki badań, podsumować rezultaty, wytłumaczyć przebieg prowadzonego eksperymentu. | 2,0 | Nie zrealizował badań i nie przygotował pracy dyplomowej magisterskiej |
3,0 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresie dostatecznym | |
3,5 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresie dość dobrym | |
4,0 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresiedobrym | |
4,5 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresieponad dobrym | |
5,0 | Zrealizował program badań i przygotował pracę dyplomową magisterską w zakresiebardzo dobrym |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/12_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułowaćtezy i wnioski , interpretowaćwyniki eksperymentu, planować eksperyment, szacować błędy pomiarów,weryfikować rezultaty pomiarów, zorganizować. | 2,0 | Nie umie sformułować tez i zrealizować prac badawczych. |
3,0 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób dostatecny. | |
3,5 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób dość dobry | |
4,0 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób dobry | |
4,5 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób ponad dobry | |
5,0 | Sformułował tezy, zrealizował i opisał wyniki badań, wyprowadził wnioski w sposób bardzo dobry |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/12_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: formułować tezy i wnioski badawcze,, opisać dane literaturowe i wyniki eksperymentów, | 2,0 | Nie potrafił zrealizować i opisać wyników eksperymentów |
3,0 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu dostatecnym | |
3,5 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu dość dobrym | |
4,0 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu dobrym | |
4,5 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu ponad dobrym | |
5,0 | Potrafił zrealizować plan badań i opisać wyniki eksperymentów w stopniu bardzo dobrym. |
Literatura podstawowa
- X, Przykład struktury pracy dyplomowej magisterskiej: www.ztp.zut.edu.pl, X, X, 2011
Literatura dodatkowa
- Rozpoznanie patentowe, 2011