Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S2)
Sylabus przedmiotu Prediploma laboratory:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Prediploma laboratory | ||
Specjalność | Inorganic Chemical Technology | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Materiałów Katalitycznych i Sorpcyjnych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Beata Michalkiewicz <Beata.Michalkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Math, Inorganic Chemistry, Physical Chemistry, Chemical Technology, Engineering, Mathematical Modeling, Chemical reactors |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Getting to know the practical issues related to the thesis |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Systematizing and deepening of knowledge related to the design of the test bench with a particular focus of future thesis | 130 |
T-L-2 | Systematizing and deepening of knowledge related to process modeling and optimization study of the kinetics of the process | 140 |
270 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Work in the laboratory | 270 |
A-L-2 | search and analysis of the literature | 30 |
300 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | individual instruction |
M-2 | indywidual discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: evaluation of progress |
S-2 | Ocena formująca: evaluate the activity and creativity |
S-3 | Ocena podsumowująca: practical and theoretical test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D12-12_W01 proposes a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | TCH_2A_W02 | — | — | C-1 | T-L-2 | M-2, M-1 | S-1, S-2, S-3 |
TCH_2A_D12-12_W02 selects the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory | TCH_2A_W06 | — | — | C-1 | T-L-1 | M-2, M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D12-12_U01 design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge | TCH_2A_U08, TCH_2A_U09, TCH_2A_U13, TCH_2A_U14, TCH_2A_U16, TCH_2A_U17, TCH_2A_U18 | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2 | M-2, M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D12-12_K01 can solve problems on the basis of the newest references | TCH_2A_K03 | — | — | C-1 | T-L-1 | M-2, M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D12-12_W01 proposes a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | 2,0 | can not propose a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory and optimizing |
3,0 | in at least 51% can propose a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | |
3,5 | in at least 61% can propose a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | |
4,0 | in at least 71% can propose a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | |
4,5 | in at least 81% can propose a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | |
5,0 | in at least 91% can propose a process model studies on the kinetics during prediploma laboratory or optimizing | |
TCH_2A_D12-12_W02 selects the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory | 2,0 | can not select the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory |
3,0 | in at least 51% can select the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory | |
3,5 | in at least 61% can select the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory | |
4,0 | in at least 71% can select the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory | |
4,5 | in at least 81% can select the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory | |
5,0 | in at least 91% can select the appropriate method to the test bench at the prediploma laboratory |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D12-12_U01 design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge | 2,0 | can not design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge |
3,0 | in at least 51% can design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge | |
3,5 | in at least 61% can design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge | |
4,0 | in at least 71% can design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge | |
4,5 | in at least 81% can design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge | |
5,0 | in at least 91% can design a test bench with the methodology of work necessary to work in prediploma laboratory based on their knowledge |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D12-12_K01 can solve problems on the basis of the newest references | 2,0 | |
3,0 | in 51% can solve problems on the basis of the newest references | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- any, thematically related to the topic of the thesis, 2011