Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S2)

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Technologia chemiczna
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność Technologia wody i inżynierii środowiska
Jednostka prowadząca Katedra Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska
Nauczyciel odpowiedzialny Antoni Morawski <Antoni.Morawski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 10,0 ECTS (formy) 10,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS3 45 10,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Znajomość podstaw metod analitycznych i technologii badanej w pracy dyplomowej

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Nabyie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Opracowanie wyników.45
45

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Opracowanie wyników badan.300
300

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Dyskusja z opiekunem pracy.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ciągła ocena postępu w przygotowaniu wyników oraz sposób prezentacji.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCH_2A_D08-14_W13
Posiada wiedzę niezbedną do rozwoju technologii.
TCH_2A_W13C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCH_2A_D08-14_U01
Potrafi samodzielnie przygotować prezentacje wyników badań.
TCH_2A_U05C-1T-S-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCH_2A_D08-14_K04
Potrafi dokonać selektywnego wyboru najistotniejszych zagadnienień w zakresie studiowanych technologii.
TCH_2A_K04C-1T-S-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCH_2A_D08-14_W13
Posiada wiedzę niezbedną do rozwoju technologii.
2,0
3,0Aparabata prowadzącego
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCH_2A_D08-14_U01
Potrafi samodzielnie przygotować prezentacje wyników badań.
2,0
3,0Aprabata prowadzącego
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
TCH_2A_D08-14_K04
Potrafi dokonać selektywnego wyboru najistotniejszych zagadnienień w zakresie studiowanych technologii.
2,0
3,0Pozytywna ocena pracy permanentnej oraz prezentacji.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Tadeusz T. Kaczmarek, Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską., 2005, -, -

Literatura dodatkowa

  1. Informacje szkoleniowe z internetu., 2011

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Opracowanie wyników.45
45

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Opracowanie wyników badan.300
300
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCH_2A_D08-14_W13Posiada wiedzę niezbedną do rozwoju technologii.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCH_2A_W13ma pogłębioną wiedzę na temat metod, technik, narzędzi i materiałów stosowanych podczas wdrażania i realizacji procesów technologicznych, stosownie do ukończonej specjalności
Cel przedmiotuC-1Nabyie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.
Treści programoweT-S-1Opracowanie wyników.
Metody nauczaniaM-1Dyskusja z opiekunem pracy.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ciągła ocena postępu w przygotowaniu wyników oraz sposób prezentacji.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Aparabata prowadzącego
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCH_2A_D08-14_U01Potrafi samodzielnie przygotować prezentacje wyników badań.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCH_2A_U05potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i angielskim prezentacje ustne dotyczące zagadnień z technologii chemicznej w obrębie ukończonej specjalności
Cel przedmiotuC-1Nabyie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.
Treści programoweT-S-1Opracowanie wyników.
Metody nauczaniaM-1Dyskusja z opiekunem pracy.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ciągła ocena postępu w przygotowaniu wyników oraz sposób prezentacji.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Aprabata prowadzącego
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięTCH_2A_D08-14_K04Potrafi dokonać selektywnego wyboru najistotniejszych zagadnienień w zakresie studiowanych technologii.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCH_2A_K04prawidłowo identyfikuje, odpowiednio określa priorytety i potrafi rozstrzygać dylematy związane z realizacją przez siebie lub innych zadania
Cel przedmiotuC-1Nabyie umiejetności prezentacji wyników pracy i prowadzenia dyskusji.
Treści programoweT-S-1Opracowanie wyników.
Metody nauczaniaM-1Dyskusja z opiekunem pracy.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ciągła ocena postępu w przygotowaniu wyników oraz sposób prezentacji.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Pozytywna ocena pracy permanentnej oraz prezentacji.
3,5
4,0
4,5
5,0