Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu B.Sc. Thesis:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | B.Sc. Thesis | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Wymiana Międzynarodowa - WE | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | - Nauczyciel WE <a@b> | ||
Inni nauczyciele | Krzysztof Okarma <Krzysztof.Okarma@zut.edu.pl>, Marcin Ziółkowski <Marcin.Ziolkowski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 15,0 | ECTS (formy) | 15,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | The work is of a project or research nature. Its result may be, for example, a computer program, a laboratory stand, a device model or the results of tests carried out with the use of professional devices or programs. It is supposed to testify to the student's acquisition of appropriate engineering competences related to the studied subject during the studies. |
W-2 | Knowledge of basic issues related to the subject of the diploma thesis. |
W-3 | Knowledge of copyright in the area related to the use of sources when writing a diploma thesis. |
W-4 | The ability to write technical texts and to make drawings and graphs illustrating the results obtained. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The main goal of the diploma thesis is to check the degree of obtaining engineering competences during the studies. |
C-2 | Teaching a student the methodology of searching for source materials and the proper use of them. |
C-3 | The ability to write technical texts and to make drawings and graphs illustrating the results obtained. |
C-4 | Teaching how to write a technical text and in particular to present the assumptions, purpose and methodology of solving the problem posed in the diploma thesis. |
C-5 | Understanding the practical aspects of the application of copyright and related rights. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Methodology of preparation of the Bachelor's Diploma Thesis, its illustrative and text part, scope of the design, description and the legal issues. | 1 |
T-PD-2 | Methods of information selection by the contemporary scientific methods. | 1 |
T-PD-3 | Methods of analytical studies, plagiarism prevention. | 1 |
T-PD-4 | Students presentation on selected topics related to their Bachelor's Diploma Thesis. | 9 |
12 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Individual students work. | 435 |
A-PD-2 | uczestnictwo w zajęciach | 12 |
447 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Individual work with the diploma thesis supervisor. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Successive, orally passed to the graduate, evaluation of the progress in the implementation of the diploma thesis. |
S-2 | Ocena podsumowująca: Substantive assessment of the diploma thesis included in reviews prepared by the supervisor and reviewer. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_??_W01 Has knowledge in the field of electrical engineering necessary to understand the relationships occurring in circuits, networks, devices and electrotechnical systems. | — | — | C-1, C-5, C-4, C-3, C-2 | T-PD-1, T-PD-4, T-PD-3, T-PD-2 | M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_??_U01 The student can independently search for the necessary information and prepare simple presentations and reports on the work done | — | — | C-3, C-1, C-4, C-5, C-2 | T-PD-1, T-PD-4, T-PD-3, T-PD-2 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_??_K01 The student is aware of the responsibility for the implementation of the commitments undertaken, understands the importance of learning and transferring this knowledge to other people. | — | — | C-2, C-3, C-5, C-4, C-1 | T-PD-2, T-PD-4, T-PD-1, T-PD-3 | M-1 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_??_W01 Has knowledge in the field of electrical engineering necessary to understand the relationships occurring in circuits, networks, devices and electrotechnical systems. | 2,0 | Nie ma wiedzy zgodnej z celem i zakresem pracy dyplomowej. |
3,0 | Ma podstawową wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej oraz zna zasady realizacji pracy dyplomowej. | |
3,5 | Ma szczegółową wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej oraz zna i rozumie zasady realizacji pracy dyplomowej. | |
4,0 | Ma szczegółową wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej oraz potrafi z niej korzystać oraz zna, rozumie i urnie stosować zasady realizacji pracy dyplomowej. | |
4,5 | Ma bardzo szczegółową wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej oraz zna, rozumie i urnie stosować zasady i procedury realizacji pracy dyplomowej. | |
5,0 | Ma bardzo szczegółową wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej oraz potrafi ją efektywnie wykorzystać, a także zna, rozumie i umie stosować zasady i procedury realizacji pracy dyplomowej. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_??_U01 The student can independently search for the necessary information and prepare simple presentations and reports on the work done | 2,0 | brak takiej umiejętności |
3,0 | prezentacja pracy z wykorzystaniem typowych zasad pisania pracy dyplomowej (spis treści, cel i przyjęta metoda rozwiązania problemu postawionego w pracy, rozwiązanie typowe problemu z pewnymi mniej istotnymi dla pracy elementami) | |
3,5 | prezentacja pracy z wykorzystaniem typowych zasad pisania pracy dyplomowej (spis treści, cel i przyjęta metoda rozwiązania problemu postawionego w pracy, rozwiązanie typowe problemu, spis rzeczy) | |
4,0 | prezentacja pracy z wykorzystaniem poprawnych zasad pisania pracy dyplomowej (spis treści, cel i przyjęta metoda rozwiązania problemu postawionego w pracy, dobre rozwiązanie problemu, spis rzeczy, wskazanie zastosowania) | |
4,5 | prezentacja pracy z wykorzystaniem poprawnych zasad pisania pracy dyplomowej (spis treści, cel i przyjęta metoda rozwiązania problemu postawionego w pracy, dobre rozwiązanie problemu, spis rzeczy, wskazanie zastosowania, wskazanie dalszych prac nad tematyką pracy, analiza porównawcza pracy względem innych prac i literatury) | |
5,0 | prezentacja pracy z wykorzystaniem poprawnych zasad pisania pracy dyplomowej (spis treści, cel i przyjęta metoda rozwiązania problemu postawionego w pracy, innowacyjne rozwiązanie problemu, spis rzeczy, wskazanie zastosowania, wskazanie dalszych prac nad tematyką pracy, analiza porównawcza pracy względem innych prac i literatury) |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_??_K01 The student is aware of the responsibility for the implementation of the commitments undertaken, understands the importance of learning and transferring this knowledge to other people. | 2,0 | Student nie nabył kompetencji określonych w treści efektu kształcenia. |
3,0 | Student nabył kompetencje określone w treści efektu kształcenia na poziomie dostatecznym. | |
3,5 | Student nabył kompetencje określone w treści efektu kształcenia na poziomie dość dobrym. | |
4,0 | Student nabył kompetencje określone w treści efektu kształcenia na poziomie dobrym. | |
4,5 | Student nabył kompetencje określone w treści efektu kształcenia na poziomie ponad dobrym. | |
5,0 | Student nabył kompetencje określone w treści efektu kształcenia na poziomie bardzo dobrym. |
Literatura podstawowa
- Honczarenko J., Poradnik dyplomanta, Wyd. PS, Szczecin, 2000
- Szablon pracy dyplomowej realizowanej na Wydziale Elektrycznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, Szczecin, 2019
- Regulamin Studiów Wyższych Zachodniopomorskiego Uniwwersytetu Technologicznego w Szczecinie, Szczecin, 2019