Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu TESTING METHODS OF INORGANIC PRODUCTS:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | TESTING METHODS OF INORGANIC PRODUCTS | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Dariusz Moszyński <Dariusz.Moszynski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Inorganic chemistry |
W-2 | Physics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student knows the most important analytical methods utilized for testing inorganic samples |
C-2 | Student is able to chose a proper group of analytical methods to assess given set of properties |
C-3 | Student knows how to prepare samples for analytical methods and is able to carry out simple analysis |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Selecting of a proper analytical methods | 5 |
T-L-2 | Instrumental methods of chemical composition analysis | 10 |
T-L-3 | X-ray Photoelectron Spectroscopy and Auger Electron Spectroscopy | 10 |
T-L-4 | Thermogravimetry | 5 |
T-L-5 | Temperature Programmed Desorption | 5 |
T-L-6 | X-Ray Diffraction | 5 |
T-L-7 | Scanning Electron Microscopy | 5 |
45 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Instrumental methods of chemical composition analysis | 15 |
T-W-2 | Chemical analysis of the surface of solid state | 10 |
T-W-3 | Adsorption/desorption methods and temperature programmed techniques | 5 |
T-W-4 | Analysis of phase composition, structure and topography | 15 |
45 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | uczestnictwo w zajęciach (Attendence) | 45 |
A-L-2 | przygotowanie sprawozdań (Reports) | 15 |
60 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach (Attendence) | 45 |
A-W-2 | Analiza literatury przedmiotu (Library analysis) | 45 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student knows the most important analytical methods utilized for testing inorganic samples | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student is able to chose a proper group of analytical methods to assess given set of properties | — | — | C-2 | T-W-2 | M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student is competent in analysis of inorganic materials | — | — | C-3 | T-L-1 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student knows the most important analytical methods utilized for testing inorganic samples | 2,0 | |
3,0 | Students knows basic analytical methods | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student is able to chose a proper group of analytical methods to assess given set of properties | 2,0 | |
3,0 | Student is able to choose analytical method | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student is competent in analysis of inorganic materials | 2,0 | |
3,0 | Student is competent to analyze inorganic materials | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- John A. Dean, Analytical Chemistry Handbook, McGraw-Hill Companies, 2000