Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu SELECTED ISSUES IN POLYMER CHEMISTRY:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | SELECTED ISSUES IN POLYMER CHEMISTRY | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Chemicznej Organicznej i Materiałów Polimerowych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Beata Schmidt <Beata.Schmidt@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of chemistry. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The student will be able to demonstrate basic knowledge of polymer chemistry. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | 1.Copolymerization | 5 |
T-L-2 | Polymer sorption studies | 5 |
T-L-3 | Polymer flocculation studies | 5 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Polymers; Molar mass of polymers and distribution of molar mass; Mechanism of polymerisation; Radical polymerisation; Anionic polymerisation, Cationic polymerisation; Methods of polymerisation; Copolymerisation; | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in laboratory | 15 |
A-L-2 | Self-study of the laboratory | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 15 |
A-W-2 | Self-study of the literature | 43 |
A-W-3 | Discusion | 2 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture and laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Lecture: discusion |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student demonstrates knowledge of polymer chemistry. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student can do polymeryzation and solve calculation problems associated with analysis of polymer materials. | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student understands the need for continuous training and development in the polymer chemistry. | — | — | C-1 | T-W-1, T-L-1, T-L-2, T-L-3 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student demonstrates knowledge of polymer chemistry. | 2,0 | |
3,0 | Student demonstrates basic knowledge of polymer chemistry. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student can do polymeryzation and solve calculation problems associated with analysis of polymer materials. | 2,0 | |
3,0 | Student can do polymeryzation and solve basic problems in polymer materials. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student understands the need for continuous training and development in the polymer chemistry. | 2,0 | |
3,0 | Student understands the need for continuous training. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Akihiro Abe [et al.]., Biopolymers, PVA Hydrologes, Anionic Polymerisation, Nanocomposites, 2005
- M. Biswas [et al.]., New polymerization techniques and synthetic methodologies