Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu International Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | International Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Principles of marketing |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student should understand the environment of international trade |
C-2 | Student should evaluate international marketing opportunities and strategies |
C-3 | Student should prepare frame for product and brand management |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | The Dynamic Environment of International Trade | 3 |
T-W-2 | The nature of international marketing | 3 |
T-W-3 | Environment of international marketing | 3 |
T-W-4 | International marketing opportunities and strategies | 3 |
T-W-5 | International product and brand management | 3 |
T-W-6 | International marketing channels | 3 |
T-W-7 | International and global pricing approaches | 3 |
T-W-8 | International advertising | 3 |
T-W-9 | Implementing Global Marketing Strategies | 3 |
T-W-10 | Future developments in global marketing | 3 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | project, case study | 50 |
A-W-2 | participation in classes | 30 |
A-W-3 | preparation to classes | 100 |
180 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | In-class Lectures |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project |
S-2 | Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_U01 a student creates conception of international activity | — | — | C-1 | T-W-4, T-W-9 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_IMA_K01 Student potrafi tworzyc i oceniać rozwój międzynarodowy firmy | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group | 2,0 | |
3,0 | Student knows basic rules of international conception marketing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_U01 a student creates conception of international activity | 2,0 | |
3,0 | a student creates a conception of international activity | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_IMA_K01 Student potrafi tworzyc i oceniać rozwój międzynarodowy firmy | 2,0 | |
3,0 | student knows rules of development of a company | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Cateora Ph. (et al.), International marketing, McGraw Hill, New York, 2011
Literatura dodatkowa
- R. Bennett, J. Blythe, International marketing, Kogan Page, London-Philadelphia, 2008