Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu International Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot International Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Principles of marketing

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1The Dynamic Environment of International Trade3
T-W-2The nature of international marketing3
T-W-3Environment of international marketing3
T-W-4International marketing opportunities and strategies3
T-W-5International product and brand management3
T-W-6International marketing channels3
T-W-7International and global pricing approaches3
T-W-8International advertising3
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies3
T-W-10Future developments in global marketing3
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1project, case study50
A-W-2participation in classes30
A-W-3preparation to classes100
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1In-class Lectures

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project
S-2Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group
C-1, C-2, C-3T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10M-1S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_U01
a student creates conception of international activity
C-1T-W-4, T-W-9M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_IMA_K01
Student potrafi tworzyc i oceniać rozwój międzynarodowy firmy
C-1, C-2, C-3T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
1. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group
2,0
3,0Student knows basic rules of international conception marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_U01
a student creates conception of international activity
2,0
3,0a student creates a conception of international activity
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_IMA_K01
Student potrafi tworzyc i oceniać rozwój międzynarodowy firmy
2,0
3,0student knows rules of development of a company
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Cateora Ph. (et al.), International marketing, McGraw Hill, New York, 2011

Literatura dodatkowa

  1. R. Bennett, J. Blythe, International marketing, Kogan Page, London-Philadelphia, 2008

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1The Dynamic Environment of International Trade3
T-W-2The nature of international marketing3
T-W-3Environment of international marketing3
T-W-4International marketing opportunities and strategies3
T-W-5International product and brand management3
T-W-6International marketing channels3
T-W-7International and global pricing approaches3
T-W-8International advertising3
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies3
T-W-10Future developments in global marketing3
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1project, case study50
A-W-2participation in classes30
A-W-3preparation to classes100
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_W011. can forecast social processes and phenomena related to international business 2. can use theoretical knowledge to manage marketing activities in a company 3. has the ability to analyze proposed solution, suggests appropriate elucidations 4. is able to properly analyze problems of international marketing 5. develop marketing programs for international companies 6. can cooperate in a group
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-1The Dynamic Environment of International Trade
T-W-2The nature of international marketing
T-W-3Environment of international marketing
T-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-5International product and brand management
T-W-6International marketing channels
T-W-7International and global pricing approaches
T-W-8International advertising
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
T-W-10Future developments in global marketing
Metody nauczaniaM-1In-class Lectures
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student knows basic rules of international conception marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_U01a student creates conception of international activity
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
Treści programoweT-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
Metody nauczaniaM-1In-class Lectures
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project
S-2Ocena formująca: in-class participation and project discussing the best practices in international branding
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student creates a conception of international activity
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_IMA_K01Student potrafi tworzyc i oceniać rozwój międzynarodowy firmy
Cel przedmiotuC-1Student should understand the environment of international trade
C-2Student should evaluate international marketing opportunities and strategies
C-3Student should prepare frame for product and brand management
Treści programoweT-W-1The Dynamic Environment of International Trade
T-W-2The nature of international marketing
T-W-3Environment of international marketing
T-W-4International marketing opportunities and strategies
T-W-5International product and brand management
T-W-6International marketing channels
T-W-7International and global pricing approaches
T-W-8International advertising
T-W-9Implementing Global Marketing Strategies
T-W-10Future developments in global marketing
Metody nauczaniaM-1In-class Lectures
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Written short exam, attendance, in-class participation and project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student knows rules of development of a company
3,5
4,0
4,5
5,0