Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Diversity Management:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diversity Management | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | No requirements. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Develop a working knowledge of diversity |
C-2 | Link diversity theory with management practice |
C-3 | Develop and analyze diversity management cases |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Essence and importance of diversity | 2 |
T-W-2 | Ethics and business vs. diversity | 2 |
T-W-3 | Diversity at work | 2 |
T-W-4 | Success factors of diversity | 2 |
T-W-5 | Diversity programs | 2 |
T-W-6 | Organizational teams and systems | 2 |
T-W-7 | Diversity training process | 4 |
T-W-8 | Effective leader | 2 |
T-W-9 | Valuing diversity | 2 |
20 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | participation in classes | 20 |
A-W-2 | preparations for classes | 20 |
A-W-3 | preparation of presentations | 20 |
A-W-4 | literatury studies | 60 |
120 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | PP presentations |
M-2 | Case study |
M-3 | Discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: participation and activity |
S-2 | Ocena podsumowująca: presentation of a project |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 1. can forecast social processes and phenomena related to diversity 2. can use theoretical knowledge to manage people in a company | — | — | C-2, C-3, C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9 | M-1, M-2, M-3 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_U01 a student creates conception of diversity | — | — | C-2, C-3, C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9 | M-1, M-2, M-3 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_K01 student understands the role of diversity in business | — | — | C-2, C-3, C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9 | M-1, M-2, M-3 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 1. can forecast social processes and phenomena related to diversity 2. can use theoretical knowledge to manage people in a company | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of diversity management | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_U01 a student creates conception of diversity | 2,0 | |
3,0 | a student creates diversity conception for business | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_K01 student understands the role of diversity in business | 2,0 | |
3,0 | a student understands the role of diversity | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Patricia A. Kreitz, Best Practices for Managing Organizational Diversity, Stanford, 2007
Literatura dodatkowa
- P.L. Gerhardt, Diversity at work, Xlibris Corporation, 2007
- Encouraging companies to implement and develop diversity policies, EC materials, http://ec.europa.eu/justice/discrimination/diversity/charters/index_en.htm, 2011, www