Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Business Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Business Management
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Wymiana Międzynarodowa - WEKON
Nauczyciel odpowiedzialny Eleftherios Thalassinos <thalassinos@ersj.eu>
Inni nauczyciele Wojciech Lewicki <Wojciech.Lewicki@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1At least two courses in Economics and/or business discipline.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lectures, group discussions.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: In class evaluation, 2 written case studies, oral examination.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
C-1T-W-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Neil Ritson, ed, bookboon.com, ISBN: 978-87-403-0506-7, Strategic Management, bookboon.com, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Robert Alan Hill, ed, Strategic Financial Management, bookboon.com, ISBN: 978-87-7681-425-0, 2011
  2. Ted James, Operations Strategy, ed, bookboon.com, ISBN: 978-87-7681-828-9, 2011

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.30
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_W01Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
Cel przedmiotuC-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.
Treści programoweT-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.
Metody nauczaniaM-1Lectures, group discussions.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: In class evaluation, 2 written case studies, oral examination.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0
zamknij

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej.