Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Business Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Business Management
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Wymiana Międzynarodowa - WEKON
Nauczyciel odpowiedzialny Eleftherios Thalassinos <thalassinos@ersj.eu>
Inni nauczyciele Wojciech Lewicki <Wojciech.Lewicki@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1At least two courses in Economics and/or business discipline.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lectures, group discussions.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: In class evaluation, 2 written case studies, oral examination.

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
C-1T-W-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Neil Ritson, ed, bookboon.com, ISBN: 978-87-403-0506-7, Strategic Management, bookboon.com, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Robert Alan Hill, ed, Strategic Financial Management, bookboon.com, ISBN: 978-87-7681-425-0, 2011
  2. Ted James, Operations Strategy, ed, bookboon.com, ISBN: 978-87-7681-828-9, 2011

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.30
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_W01Learn how to contact a market research, how to prepare a business plan, how to evaluate business goals.
Cel przedmiotuC-1Students to be able to understand the importance of Business Strategy for a sustainable growth in the competitive market.
Treści programoweT-W-1Business structure, business objectives, business plan, budgeting, social responsibility, ecological business issues.
Metody nauczaniaM-1Lectures, group discussions.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: In class evaluation, 2 written case studies, oral examination.
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of business management
3,5
4,0
4,5
5,0