Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Psychology of Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Psychology of Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Karolina Ertmańska <karolina.ertmanska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Karolina Ertmańska <karolina.ertmanska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basics of marketing |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami wpływów psychologicznych w marketingu |
C-2 | Ukształtowanie umiejętności rozwiązywania praktycznych problemów dotyczących tworzenia efektywnych przekazów marketingowych |
C-3 | Zapoznanie studentów z wynikami badań nad psychologią konsumenta i jej rolą w formułowaniu przekazów marketingowych przez przedsiębiorstwo |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | The impact of marketing on consumer attitudes | 4 |
T-W-2 | Consumer behaviour | 6 |
T-W-3 | The roles and stages in the buying process | 6 |
T-W-4 | Psychology of the advertising message | 8 |
T-W-5 | Psychology rules in marketing | 6 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 30 |
A-W-2 | preparation to class excercises and tasks | 150 |
180 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykłady informacyjne |
M-2 | wykłady konswersatoryjne |
M-3 | metoda przypadków |
M-4 | film |
M-5 | metoda projektu |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: presence |
S-2 | Ocena formująca: in-class activity |
S-3 | Ocena formująca: mandatory tasks and excercises |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_W01 after completing the course students should known the principles of psychological influences effectively used in marketing | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-W-4, T-W-5, T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1, M-2, M-3, M-4, M-5 | S-1, S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_W01 after completing the course students should known the principles of psychological influences effectively used in marketing | 2,0 | |
3,0 | the student has acquired basic knowledge of the course | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Antonides G., van Raaij W.F., Consumer Behaviour: A European Perspective, J. Wiley & Sons, New York, 1998
- Foxall GR, Goldsmith RE, Brown S, Consumer Psychology for Marketing, Cengage Learning EMEA, New York, 1998
Literatura dodatkowa
- Cialdini R., Influence: The Psychology of Persuasion, Collins Business Essentials, New York, 2006
- Dooley R, Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing, Brilliance Audio, New York, 2011