Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Building Construction:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Building Construction | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Fizyki Budowli i Materiałów Budowlanych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Karolina Kurtz <Karolina.Kurtz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Krystyna Araszkiewicz <Krystyna.Araszkiewicz@zut.edu.pl>, Karolina Kurtz <Karolina.Kurtz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Building Materials |
W-2 | Civil Engineering |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Skills to develop architectural detail drawings in building construction projects |
C-2 | Ability to use professional terminology |
C-3 | Basic level of understanding of construction planning, schedule and estimating |
C-4 | Understanding of the role of architect and civil engineer in construction process, interactions with other stakeholders in the industry |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Graphic representation of architectural and construction details | 8 |
T-P-2 | Basic construction schedules | 4 |
T-P-3 | Basic estimation of a construction project cost | 3 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Architectural details of the construction project in various scales | 2 |
T-W-2 | Materials and building components to be utilized in architectural and civil engineering design | 3 |
T-W-3 | Graphic representation of architectural and construction details | 1 |
T-W-4 | Utilizing input from industry resources | 1 |
T-W-5 | Basic construction schedules | 3 |
T-W-6 | Basic estimation of a construction project cost | 3 |
T-W-7 | Management decisions regarding issues of construction principles | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Project design | 15 |
A-P-2 | Individual work | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance in lectures | 15 |
A-W-2 | Individual work | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Project work |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Current evaluation of project work |
S-2 | Ocena podsumowująca: Evaluation test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Ability to use professional terminology | — | — | C-2 | T-W-3, T-W-7, T-W-2, T-W-1, T-W-5, T-W-6, T-P-1, T-P-2, T-P-3 | M-1, M-2 | S-1 |
WM-WBiA_1-_??_W02 Understanding of construction planning, schedule and estimating | — | — | C-3 | T-W-4, T-W-7, T-W-5, T-W-6, T-P-2, T-P-3 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Skills to develop architectural detail drawings in building construction projects | — | — | C-2, C-1 | T-W-3, T-W-4, T-W-2, T-W-1, T-P-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 Understanding of the role of architect and civil engineer in construction process, interactions with other stakeholders in the industry | — | — | C-4 | T-W-3, T-W-4, T-W-7, T-W-2, T-W-1, T-W-5, T-W-6, T-P-1, T-P-2, T-P-3 | M-2 | S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Ability to use professional terminology | 2,0 | |
3,0 | Student has basic ability to use professional terminology | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
WM-WBiA_1-_??_W02 Understanding of construction planning, schedule and estimating | 2,0 | |
3,0 | Basic level of understanding of construction planning, schedule and estimating | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Skills to develop architectural detail drawings in building construction projects | 2,0 | |
3,0 | Student has basic skills to develop architectural detail drawings in building construction projects | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 Understanding of the role of architect and civil engineer in construction process, interactions with other stakeholders in the industry | 2,0 | |
3,0 | Basic level of understanding of the role of architect and civil engineer in construction process, interactions with other stakeholders in the industry | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- EN ISO, EN, ISO Standards, 2011
- S. Keoki Sears, Glenn A. Sears, Richard H. Clough, Construction Project Management: A Practical Guide to Field Construction Management 5th Edition, John Wiley and Sohns Inc., USA, 2008
- Paul I. Thomas, Construction Field Guide 3rd Edition, BNi Building News, 2009
- Jay S. Nevitt, Construction Scheduling: Principles and Practices (2nd Edition) 2nd Edition, Prentice Hall, 2009