Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze
Sylabus przedmiotu Modelowanie w programie Revit:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauki techniczne | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Modelowanie w programie Revit | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostki zewnętrzne | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | brak wymagań |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Poznanie przez studenta korzyści płynących z projektowania opartego na modelu informacji o budynku i nabycie umiejętności tworzenia modeli obiektów budowlanych w programie Revit |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Wprowadzenie do pracy z programem Revit (interfejs użytkownika, pojęcia projektu, rodziny, szablonu, przygotowanie środowiska projektu: poziomy, osie, rzuty) | 3 |
T-W-2 | Etapy projektu | 2 |
T-W-3 | Warianty projektu | 3 |
T-W-4 | Praca na przekrojach, widoki 3D | 3 |
T-W-5 | Rodziny | 2 |
T-W-6 | Zestawienia zaawansowane, wizualizacje | 3 |
T-W-7 | Tworzenie dokumentacji | 3 |
T-W-8 | Zaliczenie wykładów | 1 |
20 | ||
warsztaty | ||
T-WR-1 | Ćwiczenia projektowe w programie Revit | 19 |
T-WR-2 | Zaliczenie projektu | 1 |
20 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 24 |
A-W-2 | Przegląd literatury fachowej | 30 |
A-W-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 36 |
90 | ||
warsztaty | ||
A-WR-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 24 |
A-WR-2 | Przygotowanie projektu | 30 |
A-WR-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 36 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład informacyjny |
M-2 | ćwiczenia projektowe |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena ciągła |
S-2 | Ocena formująca: zaliczenie ustne |
S-3 | Ocena podsumowująca: zaliczenie projektu |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_07/CAD_W01 Student zna korzyści płynące z projektowania w oparciu o model informacji o budynku | TCAD_10-_W06 | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-2, T-W-6, T-W-7, T-W-4, T-W-5, T-W-8 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_07/CAD_U01 Student potrafi utworzyć model obiektu budowlanego w programie Revit | TCAD_10-_U06 | — | C-1 | T-WR-1, T-WR-2 | M-2 | S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_07/CAD_K01 jest gotowy do pracy w zespole, wykazuje się kreatywnością, potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | TCAD_10-_K01 | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-2, T-W-6, T-W-7, T-W-4, T-W-5, T-W-8, T-WR-1, T-WR-2 | M-1, M-2 | S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_07/CAD_W01 Student zna korzyści płynące z projektowania w oparciu o model informacji o budynku | 2,0 | |
3,0 | student ma podstawową wiedzę o modelowaniu informacji o budynku | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_07/CAD_U01 Student potrafi utworzyć model obiektu budowlanego w programie Revit | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi utworzyć model prostego obiektu budowlanego w programie Revit | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_07/CAD_K01 jest gotowy do pracy w zespole, wykazuje się kreatywnością, potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | 2,0 | |
3,0 | ma świadomość wagi ciągłego doskonalenia się | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Daniel John Stine, Residential Design Using Autodesk Revit 2019, SDC Publications, 2018