Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | IPBiS_1A_C30_W01 | Studenci ucza sie poprawnego planowania i opisywania
wyników realizacji prac badawczych i konstrukcyjnych;
poszerzaja swoja wiedze inżynierską ogladając prezentacje
na tematy techniczne. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IPBiS_1A_W04 | Ma podstawową wiedzę w zakresie projektowania, budowy, konstrukcji i zasad funkcjonowania części i podzespołów pojazdów i maszyn. |
---|
IPBiS_1A_W05 | Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie materiałów eksploatacyjnych maszyn i pojazdów. |
IPBiS_1A_W06 | Ma szczegółową wiedzę w zakresie pojazdów bojowych i specjalnych, mechatroniki i diagnostyki, technik komputerowych w inżynierii mechanicznej |
IPBiS_1A_W07 | Ma podstawową wiedzę w zakresie elektrotechniki i elektroniki niezbędną do doboru i stosowania w praktyce podstawowych elementów i układów elektrycznych w budowie pojazdów bojowych oraz podstawowych układów mechatronicznych. |
IPBiS_1A_W08 | Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie technik wytwarzania elementów i zespołów oraz technologii montażu w pojazdach bojowych |
IPBiS_1A_W09 | Ma podstawową wiedzę w zakresie mechaniki płynów i termodynamiki technicznej. |
IPBiS_1A_W10 | Ma podstawową wiedzę w zakresie metodyki i podstawowych technik programowania. |
IPBiS_1A_W11 | Ma podstawową wiedzę w zakresie ochrony środowiska, technologii ograniczania emisji szkodliwych czynników, gospodarki odpadami oraz korzystania z odnawialnych źródeł energii. |
IPBiS_1A_W12 | Ma podstawową wiedzę w zakresie automatyki niezbędną do obsługi układów regulacji stosowanych w urządzeniach mechanicznych i mechatronicznych pojazdów bojowych. |
IPBiS_1A_W13 | Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie metrologii i systemów pomiarowych, zna i rozumie metody pomiaru i podstawowe wielkości charakteryzujące elementy i układy mechaniczne oraz elektryczne pojazdów bojowych. |
IPBiS_1A_W14 | Ma wiedzę w zakresie podstawowych procesów i systemów logistycznych. |
IPBiS_1A_W15 | Zna typowe technologie inżynierskie, ma orientację w obecnym stanie oraz najnowszych trendach rozwojowych budowy pojazdów bojowych i urządzeń technicznych. |
IPBiS_1A_W16 | Ma podstawową wiedzę w zakresie budowy i funkcjonowania urządzeń i układów hydraulicznych i pneumatycznych. |
IPBiS_1A_W17 | Ma podstawową wiedzę na temat cyklu życia pojazdów bojowych i specjalnych. |
IPBiS_1A_W18 | Ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej; zna podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące w eksploatacji pojazdów bojowych |
IPBiS_1A_W19 | Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego, potrafi korzystać z zasobów informacji patentowej. |
IPBiS_1A_W21 | Ma wiedzę w zakresie organizacji użytkowania pojazdów i sprzętu bojowego. |
Cel przedmiotu | C-1 | Przekazanie wiedzy na temat właściwego planowania i realizacji pracy przejściowej. Nabycie umiejętności przygotowania i przeprowadzenia prezentacji multimedialnej. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Praca przejściowa – wymagania, rodzaje. Wybór tematu. Planowanie pracy. Konsultacje.
Poszukiwanie i przegladanie zródeł, powoływanie sie na zródła.
Układ pracy – zawartosc poszczególnych czesci pracy, podział na rozdziały, załaczniki.
Techniczna strona przygotowania i realizacji badan doswiadczalnych, bezpieczenstwo.
Rysunki, tabele, wzory, nagłówki, stopki, przypisy, spisy.
Planowanie i realizacja prac projektowych, katalogi, normy, informatory. Wariantowanie
rozwiazan, obliczenia, dokumentacja projektu.
Opracowanie i prezentacja wyników badan, błedy pomiarów.
Opracowywanie podsumowania i wnioski.
Prezentacje multimedialne – rodzaje, plan prezentacji, szablony, tempo i czas prezentacji,
zakonczenie; srodki techniczne. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Seminarium obfitujace w dyskusje i krytyczne oceny prezentacji multimedialnych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena kompleksowa obejmujaca poprawnosc przygotowania i wygłoszenia prezentacji, odpowiedzi na pytania oraz aktywnosci w dyskusji na temat prezentacji innych studentów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student opuscił wiecej niż trzy zajęcia bez usprawiedliwienia lub nie przygotował
prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia większości z przekazanych
studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w zajęciach i poprawnie przygotował prezentacje
multimedialna. |
3,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 3 i 4. |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w zajęciach, poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną i poprawnie ją przedstawił. |
4,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 4 i 5. |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjach na temat prezentacji
multimedialnych kolegów z grupy. Nie ma zadnych zastrzeżeń dotyczących
przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |