Wydział Architektury - Architecture (S2)
Sylabus przedmiotu SCI - Music:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Architecture | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | SCI - Music | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Studium Języków Obcych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marek Stelmaszczyk <Marek.Stelmaszczyk@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Grażyna Kamińska <Grazyna.Kaminska@zut.edu.pl>, Andrzej Obstawski <Andrzej.Obstawski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 8 | Grupa obieralna | 1 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | General knowledge of music |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Humanistic knowledge that complements technical education of students. |
C-2 | Making students sensitive to the beauty of music. |
C-3 | Knowledge transfer of music history and theory. |
C-4 | Development of students' personalities through music. |
C-5 | Establishing habits of taking active part in cultural life. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | European music tradition | 2 |
T-W-2 | Polish musical tradition | 2 |
T-W-3 | Contemporary music is not so scary | 2 |
T-W-4 | Role of conductor in musical ensemble | 2 |
T-W-5 | Good interpretation of a musical work of art | 2 |
T-W-6 | Selected composers, their lives and art | 2 |
T-W-7 | Participation in a live concert | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Practical classes | 15 |
A-W-2 | Preparation for classes | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Practical classes |
M-2 | Group work |
M-3 | Presentation |
M-4 | Discussion |
M-5 | Listening to music |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Presentation (F) |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB8-1_K01 Student will be able to present the following attitudes: will be more aware while making cultural choices, will be more sensitive to the beauty of music, will bw able to consciously choose and listen to music. | — | — | — | C-1, C-5, C-2, C-4, C-3 | T-W-3, T-W-1, T-W-2, T-W-6, T-W-4, T-W-5, T-W-7 | M-3, M-2, M-1, M-4, M-5 | S-1 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB8-1_K01 Student will be able to present the following attitudes: will be more aware while making cultural choices, will be more sensitive to the beauty of music, will bw able to consciously choose and listen to music. | 2,0 | |
3,0 | Student is aware of different musical styles and can discuss their main characteristics at a basic level. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Philip Bohlman, The Cambridge History of World Music, Cambridge University Press, Cambridge, 2013