Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Inżynieria środowiska (S2)
Sylabus przedmiotu Praca dyplomowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria środowiska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca dyplomowa | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Dziekanat | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Prodziekan SSB <Prodziekan.SSB@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 20,0 | ECTS (formy) | 20,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczone przedmioty przewidziane programem studiów. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zdobycie umiejętności rozwiązywania zagadnień inżynierskich |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Napisanie pracy magisterskiej i przygotowanie z opracowanej pracy prezentacji | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Wykonanie przeglądu literatury i wybranie odpowiednich pozycji do danej pracy. Przygotowanie wstępnych założeń do wykonania pracy | 65 |
A-PD-2 | Wstępne konsultacje z promotorem | 10 |
A-PD-3 | Wstępne utworzenie spisu literatury po konsultacjach z promotorem | 3 |
A-PD-4 | Wykonanie podstawowych i szczegółowych badań, obliczeń, pomiarów, rysunków, analiz lub porównań itd. | 380 |
A-PD-5 | Konsultacje z promotorem | 40 |
A-PD-6 | Uzupełnienie spisu literatury, opisu w poszczególnych częściach pracy dyplomowej | 2 |
A-PD-7 | Przygotowanie spisu treści, rysunków i załączników. Podsumowanie pracy, napisanie zakończenia, wniosków końcowych | 8 |
A-PD-8 | Dyskusja z promotorem o kolejnych częściach pracy dyplomowej i jej podsumowaniu, uwagi końcowe promotora | 5 |
A-PD-9 | Korekta pracy po konsultacjach z promotorem | 17 |
A-PD-10 | Przygotowanie pracy do wydruku | 25 |
A-PD-11 | Opracowanie prezentacji końcowej z pracy do przedstawienia na obronie | 20 |
A-PD-12 | Dyskusja z promotorem o prezentacji pracy | 2 |
A-PD-13 | Wydrukowanie i złożenie pracy dyplomowej. Przygotowanie się do egzaminów dyplomowych | 23 |
600 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | objaśnienia lub wujaśnienia |
M-2 | dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena przedstawionej pracy |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IS_2A_S2/C/20_W01 Ma wiedzę dotyczącą instalacji i sieci sanitarnych. | IS_2A_W07, IS_2A_W06, IS_2A_W12, IS_2A_W13 | — | — | C-1 | T-PD-1 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IS_2A_S2/C/20_U01 Umiejętność rozwiązywania problemów inżynierskich. | IS_2A_U04, IS_2A_U15, IS_2A_U21, IS_2A_U18, IS_2A_U20, IS_2A_U25 | — | — | C-1 | T-PD-1 | M-2, M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IS_2A_S2/C/20_K01 Prawidłowo rostrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu, prawidłowo ocenia postępowanie według zasad etyki. | IS_2A_K07, IS_2A_K05, IS_2A_K08, IS_2A_K04, IS_2A_K02, IS_2A_K09, IS_2A_K06 | — | — | C-1 | T-PD-1 | M-2, M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IS_2A_S2/C/20_W01 Ma wiedzę dotyczącą instalacji i sieci sanitarnych. | 2,0 | |
3,0 | Prawidłowe, ale nieoptymalne rozwiazanie postawionego problemu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IS_2A_S2/C/20_U01 Umiejętność rozwiązywania problemów inżynierskich. | 2,0 | |
3,0 | Rozwiązanie zagadnienia prawidłowe, dopuszcza się niewielkie błedy rachunkowe | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IS_2A_S2/C/20_K01 Prawidłowo rostrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu, prawidłowo ocenia postępowanie według zasad etyki. | 2,0 | |
3,0 | Czytelne przedstawienie otrzymanych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Aktualna literatura związana z pracą., 2011