Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna i procesowa (S2)
specjalność: Inżynieria bioprocesowa
Sylabus przedmiotu Wykłady specjalistów z Polic:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria chemiczna i procesowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Wykłady specjalistów z Polic | ||
Specjalność | Inżynieria procesów wytwarzania olefin | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Rafał Rakoczy <Rafal.Rakoczy@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Brak wymagań |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Przekazanie studentom doświadczeń i wiedzy praktycznej z zakresu funkcjonowania dużych przedsiębiorstw. |
C-2 | Przekazanie praktycznych oczekiwań pracodawcy w stosunku do absolwenta inżynierii chemicznej i procesowej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Struktura organizacyjna i funkcjonowanie Grupy Azoty w tym ZCh Police | 3 |
T-W-2 | Identyfikacja problemów technicznych w pracujących instalacjach przemysłowych oraz ich eliminowanie i rozwiazywanie. | 5 |
T-W-3 | Oczekiwanie pracodawcy w stosunku do absolwenta, młodego inżyniera. | 2 |
T-W-4 | Funkcjonowanie w ZCh Police systemu BSC | 5 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 15 |
A-W-2 | Zapoznanie z literaturą rozszerzającą omawianą tematykę. | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykłady informacyjne |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Raport z wysłuchanych wykładów |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ICHP_2A_C14-C09_W01 Student ma wiedzę praktyczną na temat funkcjonowania dużych przedsiębiorstw chemicznych. | ICHP_2A_W10 | — | — | C-1, C-2 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ICHP_2A_C09-14_U01 Posiada umiejętność pozyskiwania i oceny informacji z różnych źrodeł | ICHP_2A_U01 | — | — | C-2 | T-W-2 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ICHP_2A_C09-14_K01 posiada świadowość ciągłego uczenia się z różnych źródeł | ICHP_2A_K01 | — | — | C-2 | T-W-3 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ICHP_2A_C14-C09_W01 Student ma wiedzę praktyczną na temat funkcjonowania dużych przedsiębiorstw chemicznych. | 2,0 | |
3,0 | Student przedstawił prosty raport z wysłuchanych wykładów | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ICHP_2A_C09-14_U01 Posiada umiejętność pozyskiwania i oceny informacji z różnych źrodeł | 2,0 | |
3,0 | potrafi w stopniu dostatecznym interpretować przedstaione zagadnienia przemysłowe | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ICHP_2A_C09-14_K01 posiada świadowość ciągłego uczenia się z różnych źródeł | 2,0 | |
3,0 | przedstawi krótki raport o sposobach doskonalenia wiedzy inżynierra w przedsiębiorstwie | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Specjaliści z Z.CH. Police, Dokument i opracowania wlasne, 2016