Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Construction design - Statics and mechanics of structures:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Construction design - Statics and mechanics of structures | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Projektowania Architektonicznego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Olga Kopczyńska <okopczynska.zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Fundamentals of physics and mathematics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Getting to know the basic moves and issues in the statics and strength of materials. Developing the ability to prepare diagrams of cross-sectional forces in beams, frames and trusses. Mastering the skill of initial dimensioning of structure elements in terms of the ultimate limit state |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Equations, calculations, determination of forces, determination of static moments, bending, compression - steel, concrete, wood | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Structural theory issues, principles of structure design. Actions on structures, loads, diagrams of structural systems, definitions, force diagrams, frame systems, trusses, stress states. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in classes Studying literature Self-study | 50 |
50 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures Studying literature Self-study | 25 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | The student is aware of the need for self-development, professional responsibility, understands the need to cooperate with an inter-industry team. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Informative lecture, design exercises |
S-2 | Ocena podsumowująca: Test Exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_1-_WA-CoDe12_W01 Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design | — | — | C-1 | T-W-1, T-L-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_1-_WA-CoDe12_U01 Student is able to design simple elements of reiforced construction. | — | — | C-1 | T-L-1, T-W-1 | M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_1-_WA-CoDe12_K01 The student understands the need for lifelong learning. | — | — | C-1 | T-L-1, T-W-1 | M-1 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_1-_WA-CoDe12_W01 Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design | 2,0 | |
3,0 | Work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_1-_WA-CoDe12_U01 Student is able to design simple elements of reiforced construction. | 2,0 | |
3,0 | Students knowns and understands the theoretical foundations of Construction Design. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_1-_WA-CoDe12_K01 The student understands the need for lifelong learning. | 2,0 | |
3,0 | The student understands the need for lifelong learning. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Barry S. Onouye, Statics And Strength Of Materials For Architecture And Building Construction: Pearson New International Edition, Pearson Higher Ed, 2013