Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Finite Element Method in Electromagnetics:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Finite Element Method in Electromagnetics | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki Stosowanej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marek Ziółkowski <marek.ziolkowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Marcin Ziółkowski <Marcin.Ziolkowski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Math, Physics, Fundamentals of Electromagnetics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | This course is intended to present a unified approach to FEM in Electromagnetics. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Software project in chosen environment related to some specific problems of FEM in Electromagnetics | 45 |
45 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Basic Electromagnetic Theory | 2 |
T-W-2 | Introduction to the Finite Element Method | 2 |
T-W-3 | Variational Principles for Electromagnetics | 3 |
T-W-4 | Finite Element Analysis a) Boundary-Value Problem b) Variational Formulation c) Galerkin Formulation d) Application to Static Problems e) Application to Quasistatic Problems f) Application to Time Harmonic Problems g) Higher-Order Elements h) Isoparametric Elements | 17 |
T-W-5 | Vector Finite Elements | 3 |
T-W-6 | Finite Element Analysis in the Time Domain | 3 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in classes | 45 |
A-P-2 | preparation of project | 30 |
75 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in classes | 30 |
A-W-2 | Preparation for the test | 45 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Traditional lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Passing grade |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_??_W01 Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice. | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-5, T-W-6, T-W-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_1-_??_U01 Students will able to use FEM in Electromagnetic problems. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_??_W01 Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice. | 2,0 | The student received a score of less than 50% of the credit questions. |
3,0 | The student received points in the range of 50-60% of credit questions. | |
3,5 | The student received points in the range of 61-70% of the credit questions. | |
4,0 | The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions. | |
4,5 | The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions. | |
5,0 | The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_1-_??_U01 Students will able to use FEM in Electromagnetic problems. | 2,0 | The student received a score of less than 50% of the credit questions. |
3,0 | The student received points in the range of 50-60% of credit questions. | |
3,5 | The student received points in the range of 61-70% of the credit questions. | |
4,0 | The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions. | |
4,5 | The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions. | |
5,0 | The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions. |
Literatura podstawowa
- Jin Jianming, Finite Element Method in Electromagnetics, John Wiley & Sons Inc, 2014