Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Problem-Solving Workshop:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Problem-Solving Workshop | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Systemów, Sygnałów i Elektroniki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Górecka <Joanna.Gorecka@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Physics, Informatics, Signal processing, Image processing, Telecommunications, Computer Systems, Biomedical Engineering, fundamentals of semiconductor electronics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | To provide knowledge on research and design methods and to develop various skills useful in solving bioengineering problems. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Research work is run on topics corresponding to the area of all courses. The topics are offered by the teachers and chosen by the students at the beginning of the semester, after consultations; the topics may be also proposed by the students. | 30 |
30 | ||
projekty | ||
T-P-1 | Research work is run on topics corresponding to the area of all courses. The topics are offered by the teachers and chosen by the students at the beginning of the semester, after consultations; the topics may be also proposed by the students. | 15 |
15 | ||
seminaria | ||
T-S-1 | Presentation of topics | 2 |
T-S-2 | Consultations | 10 |
T-S-3 | Final presentations of chosen topic | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Lab work | 50 |
50 | ||
projekty | ||
A-P-1 | Project work | 40 |
A-P-2 | Preparing the written report | 10 |
50 | ||
seminaria | ||
A-S-1 | Presentation the written report and oral/poster of the project results during the final seminar. | 25 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | oral presentation |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Continuous assessment of lab and project work, evaluation of the written report and of oral/poster presentation of the project results during the final seminar. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 The student has knowledge on research and design methodology, and on performing project work. | — | — | C-1 | T-S-2, T-S-3, T-S-1, T-P-1, T-L-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 The student has practical skills useful in solving interdisciplinary problems in the field of biomedical engineering. | — | — | C-1 | T-S-2, T-S-3, T-S-1, T-P-1, T-L-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 The student has knowledge on research and design methodology, and on performing project work. | 2,0 | |
3,0 | Student has basic knowledge on research and design methodology. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 The student has practical skills useful in solving interdisciplinary problems in the field of biomedical engineering. | 2,0 | |
3,0 | Student has practical skills useful in solving interdisciplinary problems in the field of biomedical engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |