Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu RESEARCH PROJECT IN NATURAL POLYMERS:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | RESEARCH PROJECT IN NATURAL POLYMERS | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Chemicznej Organicznej i Materiałów Polimerowych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Katarzyna Wilpiszewska <Katarzyna.Wilpiszewska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 11,0 | ECTS (formy) | 11,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | polymer chemistry |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Learn how to conduct the case study based on literature |
C-2 | Learn how to review and analyze research findings that affect the process |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Literature review on the subject of a research project | 5 |
T-P-2 | The research activities: measurements, experiments, design or calculation | 50 |
T-P-3 | Data analysis | 13 |
T-P-4 | Writing the final research project raport | 5 |
T-P-5 | Consultations with supervisor | 17 |
90 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | individual practical work in laboraory | 90 |
A-P-2 | Reporting results of data analysis | 50 |
A-P-3 | Preparing presentation of the results | 40 |
A-P-4 | presentation of the results | 10 |
A-P-5 | Make revisions to final copy of research project | 40 |
A-P-6 | literature research | 50 |
280 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | discussion |
M-2 | laboratory work, data analysis |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: assesment of the work progress - monthly reports |
S-2 | Ocena podsumowująca: final written project report |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student is familiar with natural polymer modification and application | — | — | C-2, C-1 | T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-1, T-P-4 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student can review and analyze research findings that affect the process | — | — | C-2, C-1 | T-P-4, T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-1 | M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student knows how to individually study the problem | — | — | C-2, C-1 | T-P-5, T-P-3, T-P-2, T-P-4, T-P-1 | M-2, M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student is familiar with natural polymer modification and application | 2,0 | |
3,0 | at least 50% | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- McCabe W.L., Smith J.C., Harriott P., Unit Operations of Chemical Engineering, McGraw-Hill, New York, 2005
Literatura dodatkowa
- Sinnott R.K., Coulson & Richardson’s Chemical Engineering, Butterworth-Heinemann, Oxford, 2003