Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Tourism and Environment:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Tourism and Environment | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Studiów Regionalnych i Europejskich | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Bartosz Mickiewicz <Bartosz.Mickiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Natalia Dominiak <Natalia.Dominiak@zut.edu.pl>, Bartosz Mickiewicz <Bartosz.Mickiewicz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Students (both under and post graduate) |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Lectures focused on modern trends in tourism vis-à-vis protection of the environment; Sustainable development of tourism |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Project done by students as their own work according to the subject told by the teacher | 10 |
10 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Economy versus Ecology Tourism Exploitation and Nature Protection Agenda 21 in Tourism Sustainable Tourism Development Future of Tourism | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Attendance | 10 |
A-P-2 | Literature studying | 15 |
25 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Consultation for the lecture Own work (reading literature) Preparation for the test | 45 |
A-W-2 | Participation in classes | 30 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures, power point presentations |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written test of knowledge, own project presentation |
S-2 | Ocena formująca: Estimation of group work of students |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 Student characterizes and identifies the key issues of tourism and environment | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_TE_U01 Student can demonstrate correlations between the tourist attractiveness of the region (places) and tourist traffic and its impact on the natural environment. | — | — | C-1 | T-W-1, T-P-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_TE_K01 Student notices tourist attractiveness (tourist functions) and environmental threats resulting from high tourist traffic (tourism dysfunctions). | — | — | C-1 | T-W-1, T-P-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 Student characterizes and identifies the key issues of tourism and environment | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of tourism and environment | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_TE_U01 Student can demonstrate correlations between the tourist attractiveness of the region (places) and tourist traffic and its impact on the natural environment. | 2,0 | |
3,0 | Student can demonstrate correlations between the tourist attractiveness of the region (places) and tourist traffic and its impact on the natural environment | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_TE_K01 Student notices tourist attractiveness (tourist functions) and environmental threats resulting from high tourist traffic (tourism dysfunctions). | 2,0 | |
3,0 | Student notices tourist attractiveness (tourist functions) and environmental threats resulting from high tourist traffic (tourism dysfunctions). | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Tuntev Z. FTU Ohrid, Tourism and Environment, FTU Ohrid, 2005