Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Ekonomia (N2)
specjalność: Gospodarowanie kapitałem ludzkim

Sylabus przedmiotu Analiza logistyczna firm:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Ekonomia
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Analiza logistyczna firm
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Agnieszka Barczak <agnieszka.barczak@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Beata Szczecińska <Beata.Szczecinska@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 1,0 ECTS (formy) 1,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 6 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA3 9 1,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu logistyki, mikroekonomii, analizy wskaźnikowej, prognozowania.
W-2Student posiada umiejętności wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce.
W-3Kompetencje do uzupełniania i doskonalenia nabytej wiedzy i umiejętności.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zaznajomienie sutdentów z pojęciami z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
C-2Przedstawienie problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
C-3Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie1
T-A-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami1
T-A-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie1
T-A-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej1
T-A-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami2
T-A-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej2
T-A-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie1
9

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Uczestnictwo w zajęciach9
A-A-2Praktyczne wykorzystanie wiedzy teoretycznej9
A-A-3Zaznajomienie z literaturą7
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Średnia z ocen wynikających z mini projektów przygotowywanych na każdych zajęciach

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_2A_O09_W01
Posiadanie wiedzy z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
E_2A_W01, E_2A_W03, E_2A_W06, E_2A_W08C-1T-A-2, T-A-3, T-A-4M-1, M-2S-1
E_2A_O09_W02
Znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
E_2A_W01, E_2A_W03, E_2A_W06, E_2A_W08C-2T-A-5, T-A-6, T-A-7M-1, M-2S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_2A_O09_U01
Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP.
E_2A_U01, E_2A_U02, E_2A_U03, E_2A_U04, E_2A_U11, E_2A_U18C-3T-A-1, T-A-2, T-A-3, T-A-4, T-A-5, T-A-6, T-A-7M-2, M-3S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
E_2A_O09_K01
Myślenie i działanie w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnianie aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
E_2A_K04, E_2A_K05C-1, C-2, C-3T-A-1, T-A-2, T-A-3, T-A-4, T-A-5, T-A-6, T-A-7M-1, M-2, M-3S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_2A_O09_W01
Posiadanie wiedzy z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
2,0Nie posiada wiedzy z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,0Posiada podstawową wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,5Posiada ogólną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,5Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
E_2A_O09_W02
Znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
2,0Brak znajomości problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,0Podstawowa znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,5Ogólna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,5Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej.
5,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej i uzupełniającej.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_2A_O09_U01
Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP.
2,0Nie posiada umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,0Posiada podstawowe umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,5Posiada większość umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,0Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,5Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury podstawowej.
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
E_2A_O09_K01
Myślenie i działanie w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnianie aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
2,0Student nie myśli i nie działa w sposób przedsiębiorczy oraz nie uwzględnia aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
3,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dostatecznym
3,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dostatecznym
4,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dobrym
4,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dobrym
5,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu bardzo dobrym

Literatura podstawowa

  1. Blaik P., Logistyka, PWE, Warszawa, 2020
  2. Skowronek Cz., Sarjusz-Wolski Z., Logistyka w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2012
  3. Łapko A., Wagner N., Logistyka dystrybucji, Trendy - Wyzwania - Przykłądy, CeDeWu, Warszawa, 2020
  4. Blaik P., Efektywność logistyki, PWN, Warszawa, 2016
  5. Gołębiowski G., Grycuk A., Analiza finansowa przedsiębiorstwa, Difin, Warszawa, 2014
  6. Sadowska B., Rachunek kosztów logistycznych w przedsiębiorstwie, CeDeWu, Warszawa, 2021
  7. Szpon J., Analiza logistyczna przedsiębiorstwie (wydanie II poprawione), SNIGiR, Szczecin, 2006
  8. Szpon J., Dembińska-Cyran I., Wiktorowska-Jasik A., Podstawy Logistyki, SNIGiR, Szczecin, 2005

Literatura dodatkowa

  1. Gołembska E., Kompendium wiedzy o logistyce, PWN, Warszawa, 2000
  2. Christopher M., Logistics and Supply Chain Management, Prentice Hall, Londyn, 2005
  3. Pfohl H.Ch., Zarządzanie logistyką, HiM, Poznań, 1998
  4. Zeroual T., Blanquart C., Analysis of logistics practices, The contribution of the service economy, 2017, (open access)
  5. Daganzo C. F., Logistics Systems Analysis, Springer, 2005, (open access)

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie1
T-A-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami1
T-A-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie1
T-A-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej1
T-A-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami2
T-A-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej2
T-A-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie1
9

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Uczestnictwo w zajęciach9
A-A-2Praktyczne wykorzystanie wiedzy teoretycznej9
A-A-3Zaznajomienie z literaturą7
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_2A_O09_W01Posiadanie wiedzy z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_W01Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zagadnienia z zakresu ekonomii i finansów, ich miejsce w systemie nauk społecznych oraz powiązania z innymi dyscyplinami naukowymi
E_2A_W03Zna i rozumie w pogłębionym stopniu relacje między strukturami i instytucjami społecznymi w odniesieniu do wybranych kategorii więzi społecznych lub wybranych kręgów kulturowych
E_2A_W06Zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane metody i narzędzia opisu, w tym techniki pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych oraz modelowania zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych, a także identyfikowania rządzących nimi prawidłowości
E_2A_W08Zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane systemy norm i reguł prawno-organizacyjnych warunkujących funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i instytucji społecznych, ich naturę i sposoby działania
Cel przedmiotuC-1Zaznajomienie sutdentów z pojęciami z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
Treści programoweT-A-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami
T-A-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie
T-A-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Średnia z ocen wynikających z mini projektów przygotowywanych na każdych zajęciach
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada wiedzy z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,0Posiada podstawową wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
3,5Posiada ogólną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych
4,5Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej
5,0Posiada pełną wiedzę z zakresu analizy logistycznej w podstawowych podsystemach logistycznych przedstawioną na zajęciach oraz dodatkową wiedzę z literatury podstawowej i uzupełniającej
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_2A_O09_W02Znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_W01Zna i rozumie w pogłębionym stopniu zagadnienia z zakresu ekonomii i finansów, ich miejsce w systemie nauk społecznych oraz powiązania z innymi dyscyplinami naukowymi
E_2A_W03Zna i rozumie w pogłębionym stopniu relacje między strukturami i instytucjami społecznymi w odniesieniu do wybranych kategorii więzi społecznych lub wybranych kręgów kulturowych
E_2A_W06Zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane metody i narzędzia opisu, w tym techniki pozyskiwania, przetwarzania i prezentacji danych oraz modelowania zjawisk i procesów społeczno-gospodarczych, a także identyfikowania rządzących nimi prawidłowości
E_2A_W08Zna i rozumie w pogłębionym stopniu wybrane systemy norm i reguł prawno-organizacyjnych warunkujących funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i instytucji społecznych, ich naturę i sposoby działania
Cel przedmiotuC-2Przedstawienie problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
Treści programoweT-A-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami
T-A-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej
T-A-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Średnia z ocen wynikających z mini projektów przygotowywanych na każdych zajęciach
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Brak znajomości problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,0Podstawowa znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
3,5Ogólna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
4,5Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej.
5,0Pełna znajomość problemów gospodarowania zapasami w magazynie oraz wiedza dodatkowa z zakresu literatury podstawowej i uzupełniającej.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_2A_O09_U01Umiejętność modelowania przepływów zasobów na przykładzie systemu DRP.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_U01Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę naukową do interpretacji i wyjaśniania zjawisk społeczno-gospodarczych oraz wzajemnych relacji między nimi
E_2A_U02Potrafi zastosować wiedzę teoretyczną, stosując właściwy dobór źródeł i informacji oraz metod i narzędzi, do formułowania i rozwiązywania nietypowych i złożonych problemów dotyczących procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych oraz rozwiązywać zadania w nieprzewidywalnych warunkach w sposób innowacyjny
E_2A_U03Potrafi planować i realizować prace indywidualne oraz współpracować z innymi osobami w ramach prac zespołowych przyjmując różne, w tym wiodące role
E_2A_U04Potrafi zastosować narzędzia i metody pomiaru zjawisk rynkowych
E_2A_U11Potrafi samodzielnie zaproponować rozwiązania konkretnych problemów i wskazywać w tym zakresie odpowiednie rozstrzygnięcia
E_2A_U18Potrafi weryfikować swoje działania ze względu na ich skutki ekonomiczno-finansowe, prawne i moralne
Cel przedmiotuC-3Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP.
Treści programoweT-A-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie
T-A-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami
T-A-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie
T-A-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej
T-A-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami
T-A-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej
T-A-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie
Metody nauczaniaM-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Średnia z ocen wynikających z mini projektów przygotowywanych na każdych zajęciach
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Nie posiada umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,0Posiada podstawowe umiejętności modelowania przepływów zasobów.
3,5Posiada większość umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,0Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów.
4,5Posiada wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów oraz dodatkowe umiejętności nabyte we własnym zakresie na bazie literatury podstawowej.
5,0Doskonale opanował wszystkie umiejętności modelowania przepływów zasobów, umiejętności opiera na szerokiej wiedzy teoretycznej wykraczającej poza zagadnienia przedstawione na zajęciach.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięE_2A_O09_K01Myślenie i działanie w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnianie aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówE_2A_K04Jest gotów do rozwiązywania problemów w sposób kreatywny i przedsiębiorczy
E_2A_K05Jest gotów do rozwiązywania problemów społeczno-gospodarczych z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju
Cel przedmiotuC-1Zaznajomienie sutdentów z pojęciami z zakresu analizy logistycznej w przedsiębiorstwie w podstawowych podsystemach logistycznych tj. zaopatrzenie, produkcja i dystrybucja.
C-2Przedstawienie problemów gospodarowania zapasami w magazynie.
C-3Ukształtowanie umiejętności modelowania przepływów zasobów na przykładnie systemu DRP.
Treści programoweT-A-1Logistyka - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie
T-A-2Proces zaopatrzenia przedsiębiorstwa a analiza logistyczna gospodarowania materiałami
T-A-3Proces produkcyjny - analiza logistyczna zarządzania materiałami w przedsiębiorstwie
T-A-4Logistyczna analiza sfery dystrybucyjnej
T-A-5Praktyczne wykorzystanie logistyki w przedsiębiorstwie na przykładzie sterowania zapasami
T-A-6Zarządzanie zapasami - analiza kosztów magazynowych oraz organizacja ewidencji materiałowej
T-A-7Stosowanie rozwiązań logistyki w przedsiębiorstwach - wybrane trendy i strategie
Metody nauczaniaM-1Metody podające (wykład informacyjny, objaśnianie i wyjaśnianie)
M-2Metody problemowe (wykład problemowy, wykład konwersatoryjny, metody aktywizujące np. metoda przypadków)
M-3Metody praktyczne (ćwiczenia przedmiotowe)
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Średnia z ocen wynikających z mini projektów przygotowywanych na każdych zajęciach
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie myśli i nie działa w sposób przedsiębiorczy oraz nie uwzględnia aspektów rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki
3,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dostatecznym
3,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dostatecznym
4,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu dobrym
4,5Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu więcej niż dobrym
5,0Student myśli i działa w sposób przedsiębiorczy oraz uwzględnia aspekty rozwoju zrównoważonego w działaniach podejmowanych w zakresie mikrologistyki w stopniu bardzo dobrym