Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | IMiN_1A_A09_U01 | przygotowuje i prezentuje w formie prezentacji multimedialnej zagadnienia związane z realizacją pracy dyplomowej (przegląd literatury, opracowane wyniki badań, wnioski) |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IMiN_1A_U09 | Absolwent potrafi komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii w obszarze inżynierii materiałów i nanomateriałów oraz potrafi brać udział w debacie – przedstawiać i oceniać różne opinie i stanowiska oraz dyskutować o nich |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Przekazanie studentowi wymogów obowiązujących podczas realizacji pracy dyplomowej – projektu inżynierskiego. Wskazanie studentowi dobrych praktyk pomagających w przygotowaniu pracy dyplomowej. |
---|
C-2 | Ukształtowanie umiejętności czynnego udziału w dyskusji merytorycznej dotyczącej wykonanych w ramach pracy inzynierskiej badań własnych i innych studentów. |
C-3 | Nabycie umiejętności prezentowania własnych wyników. |
Treści programowe | T-S-2 | Etyka i warsztat naukowca. Istota i cele autoprezentacji. Techniki wystąpień i prezentacji wyników. |
---|
T-S-3 | Układ pracy dyplomowej zgodny z obowiązującymi na Wydziale zasadami pisania pracy dyplomowej: wymogi edytorskie, wymogi konstrukcyjne ilustracji i wykresów. |
T-S-1 | Rola zajęć seminaryjnych i promotora w tworzeniu pracy. |
T-S-4 | Harmonogram realizacji zadania naukowego z materiałów zaawansowanych. Dyskusja nad szczegółowością zadań i limitami czasowymi w realizacji etapów pracy inżynierskiej. |
T-S-5 | Tworzenie bibliografii i zasady powołań literaturowych (omówienie programów do tworzenia spisu literatury). Plagiat i autoplagiat |
T-S-6 | Analiza i opracowanie wyników badań, dokładność pomiaru, błąd oznaczenia. |
T-S-7 | Prezentacja koncepcji, części literaturowej oraz eksperymentalnej pracy dyplomowej połączona z dyskusją na temat materialów zaawansowanych |
Metody nauczania | M-1 | Indywidualne dyskusje z opiekunem pracy inżynierskiej na temat przygotowywanej prezentacji multimedialnej. |
---|
M-2 | Dyskusja wyników uzyskanych badań w grupie studentów uczestniczących w seminarium. |
Sposób oceny | S-4 | Ocena podsumowująca: Ocena końcowa przygotowanej prezentacji oraz jej formy przedstawienia. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena samodzielności w wykonaniu prezentacji. |
S-1 | Ocena formująca: Okresowa ocena z przebiegu realizacji prezentacji multimedialnej. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostatecznym samodzielnie pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej i na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych, prowadzonych w zakresie tematyki pracy inżynierskiej przygotować w języku polskim prezentację ustną. Umiejętności zdobyte przez Studenta są w przedziale [60%, 65%] umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |