Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Principles of the Visual Arts:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Principles of the Visual Arts | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Anna Pazdur-Czarnowska <Anna.Pazdur-Czarnowska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Expansion of the student’s knowledge on the issues included into the visual arts from the primitive societies to the contemporary time; increasing personal sensitivity in art, indication of the association with the history of architecture, introduction of the terminology. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Prehistory | 2 |
T-P-2 | Art antiquity of Greece and Rome | 2 |
T-P-3 | Art of Ancient Egypt | 2 |
T-P-4 | Romanesque art | 2 |
T-P-5 | Gothic | 2 |
T-P-6 | Renaissance | 4 |
T-P-7 | Baroque | 4 |
T-P-8 | Classicism | 4 |
T-P-9 | Impressionism | 4 |
T-P-10 | Postimpressionism | 2 |
T-P-11 | Summary | 2 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Prehistory | 1 |
T-W-2 | Art antiquity of Greece and Rome | 1 |
T-W-3 | Art of Ancient Egypt | 1 |
T-W-4 | Romanesque art | 1 |
T-W-5 | Gothic | 1 |
T-W-6 | Renaissance | 1 |
T-W-7 | Baroque | 1 |
T-W-8 | Classicism | 1 |
T-W-9 | Impressionism | 1 |
T-W-10 | Postimpressionism | 2 |
T-W-11 | Colloquium | 2 |
T-W-12 | Summary | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | attend lectures | 75 |
75 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | attend lectures | 15 |
A-W-2 | independent studies | 10 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | information lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: evaluation summary |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_2-_CS2-VII/2_W01 Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues | — | — | C-1 | T-P-1, T-W-3, T-P-2, T-P-3, T-W-11, T-P-9, T-P-10, T-W-4, T-W-10, T-W-5, T-W-1, T-W-9, T-W-12, T-P-6, T-P-5, T-W-2, T-W-6, T-W-8, T-P-8, T-P-7, T-P-4, T-P-11, T-W-7 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_U01 Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues | — | — | C-1 | T-W-11, T-W-12, T-W-1, T-W-10, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-9, T-W-8, T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WA_2-_CS2-VII/2_K01 Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues | — | — | C-1 | T-W-9, T-P-11, T-W-5, T-P-9, T-W-3, T-P-3, T-P-1, T-W-4, T-W-6, T-W-2, T-W-11, T-P-8, T-W-1, T-P-10, T-P-4, T-W-7, T-W-8, T-W-12, T-P-2, T-P-6, T-W-10, T-P-5, T-P-7 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_2-_CS2-VII/2_W01 Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues | 2,0 | |
3,0 | Exam | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_U01 Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues | 2,0 | |
3,0 | Basic presentation of knowledge, simple essay or project | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WA_2-_CS2-VII/2_K01 Knowledge of the history of art from the dawn of history to the present day Ability to analyze in terms of cross-cutting issues | 2,0 | |
3,0 | presentation | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- M. Bussagli, Rome art and architecture, Konneman, Cologne, 1999
- H. Honiur, A world history of art, Laurence King, London, 1991
- C. Barocas, Egypt, Cassell, Lonon, 1978
- B. D Agostino, Greece, Cassell, Lonon, 1978