Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Business Economics:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Business Economics | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Wymiana Międzynarodowa - WEKON | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Eleftherios Thalassinos <thalassinos@ersj.eu> | ||
Inni nauczyciele | Wojciech Lewicki <Wojciech.Lewicki@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | At least two courses in Economics and/or business discipline. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Students to be able to understand how to apply economic theoretical issues to business. Different types of businesses, market structures and financial issues related to SMEs from the prospective of a changeable world. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Writing models (presentation) | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Economic models apply to businesses, types of companies, SMEs definition problems and prospective, labor and financial issues. | 9 |
T-W-2 | Written test | 1 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Attendance | 30 |
A-P-2 | Literature overview | 70 |
100 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance in classes | 10 |
A-W-2 | Literature overview | 15 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures, group discussions. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: During the course student's activity and the ability to apply their knowledge in relation to the case shall be asssessed |
S-2 | Ocena podsumowująca: A reserch presentation using the impelmented methods in the form of double groups |
S-3 | Ocena podsumowująca: Written test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 Learn how to use economic tools in real business world, how to evaluate economic performance, how to set up a new firm, how to get the best possible finance for a start up and an SME in the European content. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_BEC_U01 - Has the capacity to systematically absorb new areas of knowledge necessary for the business economic - Has the ability to analyze economic phenomena and processes in the business | — | — | C-1 | T-W-1, T-P-1, T-W-2 | M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_BEC_K01 - Understands the importance of business Economics - Is aware of the role of business and knows the mechanism of its functioning in economics | — | — | C-1 | T-W-1, T-P-1, T-W-2 | M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 Learn how to use economic tools in real business world, how to evaluate economic performance, how to set up a new firm, how to get the best possible finance for a start up and an SME in the European content. | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of business economics | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_BEC_U01 - Has the capacity to systematically absorb new areas of knowledge necessary for the business economic - Has the ability to analyze economic phenomena and processes in the business | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of Basic for Business Economics | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_BEC_K01 - Understands the importance of business Economics - Is aware of the role of business and knows the mechanism of its functioning in economics | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of Business Economics | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Joseph Nellis and David Parker, ed, Pearson, ISBN: 978-027-3693-062, Principles of Business Economics, 2006
Literatura dodatkowa
- Paul Keat and Philip Young, ed, Pearson, ISBN: 978-027-3791-935, Managerial Economics, 2011
- Sytse Douma and Hein Schrender, ed, Pearson, ISBN: 978-027-3735-298, Economic Approaches to Organizations, 2011