Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Principles of Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Principles of Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | No requirements. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Develop a working knowledge of marketing |
C-2 | Link marketing theory with marketing practice |
C-3 | Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics |
C-4 | Application of marketing tools |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | The best practices in advertising | 10 |
10 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Marketing – creating and capturing customer value | 3 |
T-W-2 | Company and marketing strategy | 3 |
T-W-3 | Analyzing the marketing micro- and macro- environment | 4 |
T-W-4 | Marketing research | 2 |
T-W-5 | Market segmentation | 2 |
T-W-6 | Product and service decisions, branding strategy | 3 |
T-W-7 | Marketing channels, delivering customer value | 4 |
T-W-8 | Retailing and wholesaling | 2 |
T-W-9 | Promotion mix, communication process | 2 |
T-W-10 | Pricing strategies | 2 |
T-W-11 | Direct and online marketing. | 3 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Advertising strategy analysis - attendence | 10 |
A-P-2 | Case studies analysis | 15 |
25 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | participation in classes | 30 |
A-W-2 | Literature studies | 20 |
A-W-3 | preparation to classes | 25 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lectures with PP presentations |
M-2 | discussion |
M-3 | films |
M-4 | case studies |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: attendance, |
S-2 | Ocena podsumowująca: in-class participation, |
S-3 | Ocena formująca: homework |
S-4 | Ocena formująca: project |
S-5 | Ocena podsumowująca: short written test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_POM_W01 a student knows an advertising strategy elements | — | — | C-1 | T-W-9, T-P-1 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-3, S-4 |
WM-WEKON_1-_null_W01 student knows how to prepare a marketing program for a company | — | — | C-1, C-4 | T-W-1, T-W-8, T-W-4, T-W-3, T-W-9, T-W-2, T-W-5, T-W-7, T-W-6, T-W-11, T-W-10 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-3, S-2, S-1, S-4 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_POM_U01 a student can apply theoretical knowledge in practice | — | — | C-1, C-2, C-4 | T-W-4, T-W-3, T-W-2, T-W-5 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-3, S-2, S-4 |
WM-WEKON_1-_null_U01 a student can analyse the basic elements of marketing conception | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-8, T-W-4, T-W-3, T-W-9, T-W-2, T-W-5, T-W-7, T-W-6, T-W-11, T-W-10 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-3, S-2, S-1, S-4 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_K01 a students show creativity in marketing activities | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-8, T-W-4, T-W-3, T-W-9, T-W-2, T-W-5, T-W-7, T-W-6, T-W-11, T-W-10 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-3, S-2, S-1, S-4 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_POM_W01 a student knows an advertising strategy elements | 2,0 | |
3,0 | the student should know and analyze the elements of an advertising strategy | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
WM-WEKON_1-_null_W01 student knows how to prepare a marketing program for a company | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of principles of marketing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_POM_U01 a student can apply theoretical knowledge in practice | 2,0 | |
3,0 | a student should know and analyze the elements of marketing strategies | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
WM-WEKON_1-_null_U01 a student can analyse the basic elements of marketing conception | 2,0 | |
3,0 | a student can plan and realise marketing activities of a company | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_K01 a students show creativity in marketing activities | 2,0 | |
3,0 | a student can create and evaluate marketing activities | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Ph. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He, Principles of Marketing (European edition), Pearson Education, 2019, 8, ISBN-13: 978-1292269566
- Ph. Kotler and G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall, http://library.aceondo.net/ebooks/Business_Management/Principles_of_Marketing(14th.Edition).pdf, 2012, pdf
Literatura dodatkowa
- Ad & Marketing news, http://adage.com, 2011, www