Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Digital Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Digital Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP1 20 2,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Principles of marketing

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1The student is to understand the specifics of internet (digital) marketing
C-2The student is to use internet (digital) marketing tools, including analytics
C-3The student is to create marketing content on his own

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1The online opportunity – introduction. Terminology used by experts.1
T-P-2Goals to achieve online. Online business strategy plan - the social success cycle2
T-P-3Build web presence, Key website ingredients2
T-P-4How to find a business on the web? Web search principles1
T-P-5How to reach more people locally - web, mobile, or social?2
T-P-6Get started with content marketing. Applying website analytics.4
T-P-7Reach more customers with advertising - crafting a digital advertising plan2
T-P-8Track and measure web traffic - the right way to do search engine optimization2
T-P-9Following email marketing best practices2
T-P-10Sell products or services online2
20

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1lectures - participation20
A-P-2preparation of project15
A-P-3preparation to classes10
A-P-4preparation of presentation5
50

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1discussion
M-2project
M-3movie

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: evaluation of tasks
S-2Ocena podsumowująca: project execution

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_DM_W01
Student understands the specifics of internet marketing
C-1, C-2, C-3T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6, T-P-7, T-P-8, T-P-9, T-P-10M-1, M-2, M-3S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_DM_U01
Student uses internet marketing tools
C-2, C-3T-P-3, T-P-6, T-P-9M-1, M-2, M-3S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_DM_K01
Student is willing to apply new technologies in management
C-2, C-3T-P-2, T-P-9M-1, M-2, M-3S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_DM_W01
Student understands the specifics of internet marketing
2,0
3,0the student uses the terminology of digital marketing and uses its basic tools
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_DM_U01
Student uses internet marketing tools
2,0
3,0the student uses basic tools of digital marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_DM_K01
Student is willing to apply new technologies in management
2,0
3,0the student understands the specificity of digital marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. The Ultimate Guide to Digital Marketing, Digital Marketer, 2021, pdf, https://www.digitalmarketer.com/digital-marketing/assets/pdf/ultimate-guide-to-digital-marketing.pdf
  2. P. Smith, Z. Zook, Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Kogan Page Publ., 2019, ISBN-10: ‎ 0749498641
  3. Dave Evans and Susan Bratton, Social Media Marketing : An Hour a Day, John Wiley & Sons, Incorporated, 2008, Access through the main library - https://ebookcentral.proquest.com/lib/zutszczecin-ebooks/detail.action?docID=366741&query=marketing+

Literatura dodatkowa

  1. D. Nidhi, 38 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2022, Blog, 2021, https://www.singlegrain.com/digital-marketing/digital-marketing-trends-2021/
  2. Tips For Internet Marketing, Blog, 2020, https://digitalmarketingworld.com.au/internet-marketing/

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1The online opportunity – introduction. Terminology used by experts.1
T-P-2Goals to achieve online. Online business strategy plan - the social success cycle2
T-P-3Build web presence, Key website ingredients2
T-P-4How to find a business on the web? Web search principles1
T-P-5How to reach more people locally - web, mobile, or social?2
T-P-6Get started with content marketing. Applying website analytics.4
T-P-7Reach more customers with advertising - crafting a digital advertising plan2
T-P-8Track and measure web traffic - the right way to do search engine optimization2
T-P-9Following email marketing best practices2
T-P-10Sell products or services online2
20

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1lectures - participation20
A-P-2preparation of project15
A-P-3preparation to classes10
A-P-4preparation of presentation5
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_DM_W01Student understands the specifics of internet marketing
Cel przedmiotuC-1The student is to understand the specifics of internet (digital) marketing
C-2The student is to use internet (digital) marketing tools, including analytics
C-3The student is to create marketing content on his own
Treści programoweT-P-1The online opportunity – introduction. Terminology used by experts.
T-P-2Goals to achieve online. Online business strategy plan - the social success cycle
T-P-3Build web presence, Key website ingredients
T-P-4How to find a business on the web? Web search principles
T-P-5How to reach more people locally - web, mobile, or social?
T-P-6Get started with content marketing. Applying website analytics.
T-P-7Reach more customers with advertising - crafting a digital advertising plan
T-P-8Track and measure web traffic - the right way to do search engine optimization
T-P-9Following email marketing best practices
T-P-10Sell products or services online
Metody nauczaniaM-1discussion
M-2project
M-3movie
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: evaluation of tasks
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0the student uses the terminology of digital marketing and uses its basic tools
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_DM_U01Student uses internet marketing tools
Cel przedmiotuC-2The student is to use internet (digital) marketing tools, including analytics
C-3The student is to create marketing content on his own
Treści programoweT-P-3Build web presence, Key website ingredients
T-P-6Get started with content marketing. Applying website analytics.
T-P-9Following email marketing best practices
Metody nauczaniaM-1discussion
M-2project
M-3movie
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: evaluation of tasks
S-2Ocena podsumowująca: project execution
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0the student uses basic tools of digital marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_DM_K01Student is willing to apply new technologies in management
Cel przedmiotuC-2The student is to use internet (digital) marketing tools, including analytics
C-3The student is to create marketing content on his own
Treści programoweT-P-2Goals to achieve online. Online business strategy plan - the social success cycle
T-P-9Following email marketing best practices
Metody nauczaniaM-1discussion
M-2project
M-3movie
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: evaluation of tasks
S-2Ocena podsumowująca: project execution
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0the student understands the specificity of digital marketing
3,5
4,0
4,5
5,0