Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu DECORATING WITH PLANTS:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | DECORATING WITH PLANTS | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Ogrodnictwa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Piotr Salachna <Piotr.Salachna@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of ornamental plants |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Students will be able to categorize plants based on growth, morphological, and taxonomic characteristics. Students will be able to interior design with plants. Students will be able to identify, grow, maintain, and use indoors plants. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Plants for interior designs. Foliage plants. Flowering plants. Tools and techniques. | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Designing with pot plants: forms, balance, focus, proportion, rhythm, color and texture, style, containers. Indoor plant culture. Hydroponics indoors. Green walls. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in class | 15 |
A-L-2 | Studying of literature | 10 |
A-L-3 | Homework assignments | 10 |
A-L-4 | Preparing for the pass | 15 |
50 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 15 |
A-W-2 | Participation in consultations | 2 |
A-W-3 | Homework assignments | 3 |
A-W-4 | Reading recommended literature | 3 |
A-W-5 | Preparation for the exam | 3 |
26 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: project work/grade work |
S-2 | Ocena podsumowująca: test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_W01 Student has knowledge of the principles and elements of floral art. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_U01 Student is able to create different floral designs | — | — | C-1 | T-L-1 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_K01 The student is aware of the need of self-education and ready to work in team. | — | — | C-1 | T-W-1, T-L-1 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_W01 Student has knowledge of the principles and elements of floral art. | 2,0 | |
3,0 | Student has basic knowledge of the main principles and elements of floral art | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_U01 Student is able to create different floral designs | 2,0 | |
3,0 | Student is able to create simple floral designs | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_K01 The student is aware of the need of self-education and ready to work in team. | 2,0 | |
3,0 | The student is aware of the need of self-education and ready to work in team. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Gregor L., Principles of floral design, Floral Designe Edition, Munster, Germany, 2005
Literatura dodatkowa
- Gregor L., Floral craftsmanship – Techniques. Constructions. Inspirations., Floral Designe Edition, Munster, Germany, 2008