Szkoła Doktorska - ZUT Doctoral School
Sylabus przedmiotu Communication and interdisciplinary skills:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | ZUT Doctoral School | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Communication and interdisciplinary skills | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Elwira Wróblewska <Elwira.Wroblewska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Elwira Wróblewska <Elwira.Wroblewska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | No entry requirements. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Expanding the knowledge of doctoral students interested in improving their personal competences. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Interdisciplinary skills | 2 |
T-W-2 | Teamwork conditions | 2 |
T-W-3 | Nonverbal communication | 2 |
T-W-4 | Communication barriers | 1 |
T-W-5 | Constructive feedback | 2 |
T-W-6 | Mentoring | 1 |
T-W-7 | Tutoring | 1 |
T-W-8 | Motivating | 1 |
12 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in classes | 12 |
A-W-2 | Participation in consultations | 6 |
A-W-3 | Acquaintance with the literature on the subject - individual preparation for classes | 6 |
A-W-4 | Preparation of the final essay | 6 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Problem lecture |
M-2 | Problem discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Evaluation activity in the classroom |
S-2 | Ocena formująca: Evaluation of group work activity |
S-3 | Ocena formująca: Final grade |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_E02_W01 The PhD student has knowledge of issues related to interdisciplinary skills and problems of interpersonal communication, mainly in the workplace. | ISDE_4-_W04 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_E02_U01 A PhD student can use the acquired knowledge to broaden his / her personal competences. | ISDE_4-_U05, ISDE_4-_U06 | — | C-1 | T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_E02_K01 The PhD student understands that the quality of research and education depends on the academic staff, their scientific and didactic quality as well as the proper organization of their activity and competence development. | ISDE_4-_K03, ISDE_4-_K05 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-4, T-W-8 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_E02_W01 The PhD student has knowledge of issues related to interdisciplinary skills and problems of interpersonal communication, mainly in the workplace. | 2,0 | |
3,0 | Preparation of an essay on a topic given by the teacher. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_E02_U01 A PhD student can use the acquired knowledge to broaden his / her personal competences. | 2,0 | |
3,0 | Preparation of an essay on a topic given by the teacher. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_E02_K01 The PhD student understands that the quality of research and education depends on the academic staff, their scientific and didactic quality as well as the proper organization of their activity and competence development. | 2,0 | |
3,0 | Preparation of an essay on a topic given by the teacher. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Alex Canny, Interpersonal Intelligence: Importance of Relating Well to People (Positive Mind Book 2) Kindle Edition, Kindle Store
- Caleb Benson, Interpersonal Communication and Human Relationships: 3 Books in 1 - Emotional Intelligence, How to Analyze People, Empath, Independently Published, 2019