Szkoła Doktorska - ZUT Doctoral School
Sylabus przedmiotu Applied mathematics II:
Informacje podstawowe
| Kierunek studiów | ZUT Doctoral School | ||
|---|---|---|---|
| Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
| Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
| Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
| Profil | |||
| Moduł | — | ||
| Przedmiot | Applied mathematics II | ||
| Specjalność | przedmiot wspólny | ||
| Jednostka prowadząca | Studium Matematyki | ||
| Nauczyciel odpowiedzialny | Stanisław Ewert-Krzemieniewski <Stanislaw.Ewert-Krzemieniewski@zut.edu.pl> | ||
| Inni nauczyciele | Maciej Zwierzchowski <Maciej.Zwierzchowski@zut.edu.pl> | ||
| ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
| Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
| Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
| KOD | Wymaganie wstępne |
|---|---|
| W-1 | Advanced Mathematics, differential calculus. |
Cele przedmiotu
| KOD | Cel modułu/przedmiotu |
|---|---|
| C-1 | A doctoral student has an established knowlegde of operational spaces. |
| C-2 | A doctoral student is able to search for sources about operational spaces, theis properties and applications. |
| C-3 | A doctoral student is able to formulate a mathematical problem arising from their research in a precise way. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
| KOD | Treść programowa | Godziny |
|---|---|---|
| ćwiczenia audytoryjne | ||
| T-A-1 | Solving exercises to reinforce understanding as well as develop technical skills. | 9 |
| 9 | ||
| wykłady | ||
| T-W-1 | Operational analysis - basic facts. Laplace transform, inverse Laplace transform and theirs applications. | 5 |
| T-W-2 | Fourier transform. Fourier series. Approximation of functions. | 4 |
| 9 | ||
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
| KOD | Forma aktywności | Godziny |
|---|---|---|
| ćwiczenia audytoryjne | ||
| A-A-1 | Participation in classes. | 9 |
| A-A-2 | Homework. | 10 |
| A-A-3 | Preparation for the test. | 12 |
| 31 | ||
| wykłady | ||
| A-W-1 | Participation in lectures. | 9 |
| A-W-2 | Homework. | 10 |
| A-W-3 | Preparation for the exam. | 12 |
| 31 | ||
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
| KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
|---|---|
| M-1 | Lecture. |
| M-2 | Practical classes and discussion. |
Sposoby oceny
| KOD | Sposób oceny |
|---|---|
| S-1 | Ocena podsumowująca: Evaluation of knowledge and skills of doctoral student gathered during lectures. |
| S-2 | Ocena podsumowująca: Evaluation of knowledge and skills of doctoral student gathered during classes. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
| Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ISDE_4-_O05_W01 A doctoral student has aquired knowledge and skills gathered during lectures. | ISDE_4-_W01 | — | C-1, C-2 | T-W-1, T-W-2 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
| Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ISDE_4-_O05_U01 A doctoral student has aquired knowledge and skills gathered during classes. | ISDE_4-_U06 | — | C-2 | T-A-1 | M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
| Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
|---|---|---|---|---|---|---|
| ISDE_4-_O05_K01 A doctoral student understands the need of a critical analysis of scientific achievements. | ISDE_4-_K01 | — | C-3 | T-W-1, T-W-2, T-A-1 | M-2 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
| Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
|---|---|---|
| ISDE_4-_O05_W01 A doctoral student has aquired knowledge and skills gathered during lectures. | 2,0 | |
| 3,0 | A doctoral student has acquired basic knowledge of operational analysis. | |
| 3,5 | ||
| 4,0 | ||
| 4,5 | ||
| 5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
| Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
|---|---|---|
| ISDE_4-_O05_U01 A doctoral student has aquired knowledge and skills gathered during classes. | 2,0 | |
| 3,0 | A doctoral student has acquired basic knowledge of operational analysis. | |
| 3,5 | ||
| 4,0 | ||
| 4,5 | ||
| 5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
| Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
|---|---|---|
| ISDE_4-_O05_K01 A doctoral student understands the need of a critical analysis of scientific achievements. | 2,0 | |
| 3,0 | A doctoral student can present work of group. | |
| 3,5 | ||
| 4,0 | ||
| 4,5 | ||
| 5,0 |
Literatura podstawowa
- Jurkowlaniec A., Rybarczyk A., Rachunek operatorowy. Metody rozwiązywania zadań., PWN, Warszawa, 2015