Wydział Architektury - Architecture (S2)
Sylabus przedmiotu Diploma Seminar DCATMD:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Architecture | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, dziedzina sztuki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diploma Seminar DCATMD | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Architektury Współczesnej, Teorii i Metodologii Projektowania | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Krzysztof Bizio <kbizio@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 9 | Grupa obieralna | 2 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Passing Preliminary diploma project |
W-2 | Proposition of diploma approved by supervisor. |
W-3 | Obtaining all credits in the second semester of master's studies |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Competences indispensable as a responsible designer: - for exchanging experiences and views obtained during the development of architctural and urban projects - for improving the presentation and defense of presented views and solutions - for expanding, deepending, ordering, limiting and simplifyinf the subject of complex projet work thanks to the discussion and the conclusions flowing from it. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Requirements for the master thesis, methodology for the prepariation of diploma thesis, the drawing and text section of the required scope and the applicable legal procedure of the diploma thesis. Presentations of subjec of diploma theses and public discussion. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in seminar | 15 |
A-P-2 | Individual work | 8 |
A-P-3 | consultation | 2 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Analytical work, critical discussion, multimedial presentations of work's results. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Completion of the course based on the participation in classes and evaluation of presentations. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB9-2_W01 Student has own aesthetic views within the scope of diploma thesis. | AUP_2A_W04 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB9-2_U01 Student appropriately perceives the functional and formal relations in space, harmoniously includes individual solutions in the existing structures. | AUP_2A_U13 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AUP_2A_EB9-2_K01 Student is open and communicative and expresses own views, presents solutions and discusses them. | AUP_2A_K06 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB9-2_W01 Student has own aesthetic views within the scope of diploma thesis. | 2,0 | |
3,0 | Student has own aesthetic views within the scope of diploma thesis. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB9-2_U01 Student appropriately perceives the functional and formal relations in space, harmoniously includes individual solutions in the existing structures. | 2,0 | |
3,0 | Student appropriately perceives the functional and formal relations in space | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AUP_2A_EB9-2_K01 Student is open and communicative and expresses own views, presents solutions and discusses them. | 2,0 | |
3,0 | Student is open and comminicative, presents own views and solutions and discusses on the public forum. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Alexander Ch., Notes on the Synthesis of Form, Harvard University Press, 1964
- Conrads U., Programs and Manifestoes on 20th-Century Architecture, The MIT Press, 1975
- Salingaros N.A., A Theory of Architecture, ISI Distributed Title, 2007