Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | AU_2A_N2/B.3/4C_U01 | Absolwent potrafi przedstawić tło teoretyczne i uzasadnienie prezentowanych analiz w postaci opracowania o charakterze naukowym; |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AU_2A_U19 | B.U4. absolwent potrafi formułować wypowiedzi o charakterze analizy krytycznej z zakresu architektury, a także przedstawiać i syntetycznie opisywać podstawy ideowe projektu w oparciu o przyjęte założenia; |
---|
AU_2A_U21 | B.U6. absolwent potrafi przygotować i przedstawić prezentację poświęconą szczegółowym wynikom realizacji projektowego zadania inżynierskiego przy użyciu różnych technik komunikacji, w tym sformułowaną w sposób powszechnie zrozumiały; |
AU_2A_U22 | B.U7. absolwent potrafi przygotować i przedstawić prezentację poświęconą szczegółowym wynikom realizacji projektowego zadania inżynierskiego przy użyciu różnych technik komunikacji, w tym sformułowaną w sposób powszechnie zrozumiały; |
AU_2A_U27 | C.U4. absolwent potrafi przygotować opracowanie naukowe, określić przedmiot, zakres i cel prowadzonych badań naukowych; |
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejętność dyskutowania i zachowania na poziomie akademickim. |
---|
Treści programowe | T-A-1 | Wykład 1. Kluczowe zagadnienia związane z efektywnością pracy w czasie trwania studiów wyższych. Kwestie skutecznego pozyskiwania wiedzy i jej przyswajania. Główne przeszkody w powyższym zakresie.
Wykład 2. Sposoby czytania tekstów i przygotowywania się do ich omówienia w trakcie zajęć. Sposoby występowania (wygłaszanie mów z tekstem oraz z pamięci - kluczowe elementy dobrego publicznego wystąienia.
Wykład 3. Sposoby pisania rozpraw i krótkich komunikatów. Zwięzłe formułowanie opinii.
Wykład 4. Sposoby sprządzania przypisów i spisów treści. Zasady redagowania pracy dyplomowej. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Podstawową metodą nauczania jest podająca: wykład informacyjny z objaśnieniami. Dodatkowo stosowane są metody aktywizujące studentów: sytuacyjna oraz dyskusja dydaktyczna związana z wykładem. Mają one na celu zaangażowanie studentów w poszukiwanie rozwiązania problemu prawnego i porównanie go z wykładnią zastosowaną w rzeczywistych warunkach, na przykład przez organy administracji publicznej lub sądy powszechne.
Działaniom praktycznym służą m.in. pokazy z użyciem komputera i rzutnika multimedialnego. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Warunkiem zaliczenia przez studenta przedmiotu jest jego aktywne uczestnictwo w co najmniej 3. wykładach. Podstawową formą sprawdzianu wiedzy jest dyskusja panelowa po zakończeniu każdego wykładu i jej zaliczenie - brak wypowiedzi jest oceniana niedostatecznie (2,0), 1. wypowiedź - dostatecznie (3,0), 2. wypowiedzi - ponad dostatecznie (3,5), 3. wypowiedzi - dobrze (4,0), 4. wypiwedzi - ponad dobrze (4,5) i 4. wyróżniające sie wypowiedzi - bardzo dobrze (5,0). |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Umiejętność dyskusji i formułowania wyważonych opinii na poziomie akademickim. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |