Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Informatyki - Informatyka (N1)

Sylabus przedmiotu Grafika webowa:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Informatyka
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Grafika webowa
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Systemów Informacyjnych
Nauczyciel odpowiedzialny Agnieszka Olejnik-Krugły <aolejnik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 8 Grupa obieralna 2

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW7 10 1,00,50zaliczenie
laboratoriaL7 10 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Programowanie obiektowe

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami projektowani grafiki webowej (rastrowej i wektorowej).
C-2Nabycie przez studentów umiejętności zarządzania kolorem i projektowania komponentów grafiki webowej.
C-3Nabycie przez studentów umiejętności korzystania z narzędzi, bibliotek i wzorców w dziedzinie grafiki webowej.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Warsztaty z tworzenia modeli biznesowych1
T-L-2Metodologia design thinking w praktyce1
T-L-3Budowanie i testowanie propozycji wartości2
T-L-4Tworzenie ankiet skierowanych użytkowników produktu1
T-L-5Cykle życia komponentów programostycznych systemu Android1
T-L-6Tworzenie interfejsów graficznych dla aplikacji mobilnych1
T-L-7Podstawy wymiany danych1
T-L-8Szkielet aplikacji mobilnej2
10
wykłady
T-W-1Tworzenie interfejsu użytkownika, zasady Material Design1
T-W-2Sensory w systemach mobilnych1
T-W-3Programowanie urządzeń typu wearable1
T-W-4Systemy kontroli wersji, wprowadzenie metodologii pracy grupowej, zasady tworzenia czystego kodu. Narzędzia developerskie1
T-W-5Podstawowe komponenty aplikacji, wymiana międzyprocesowa, Wymiana danych pomiędzy usługami zewnętrznymi1
T-W-6Modele biznesowe1
T-W-7Projektowanie metodą design thinking1
T-W-8Badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do oczekiwań użytkowników1
T-W-9Metody badania użytkowników1
T-W-10Skuteczna propozycja wartości1
10

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1uczestnictwo w zajęciach15
A-L-2Przygotowanie do zaliczenia10
25
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w zajęciach10
A-W-2Przygotowanie do zaliczenia13
A-W-3Konsultacje2
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Ćwiczenia laboratoryjne

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie części teoretycznej
S-2Ocena formująca: Ocena poprawności wykonywania zadań laboratoryjnych

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
I_1A_C22.3_W01
1. Student potrafi wymienić i scharakteryzować elementy grafiki webowej oraz proces ich projektowania. 2. Student ma wiedzę z zakresu optymalizacji zdjęć cyfrowych i grafiki wektorowej pod kątem produktów cyfrowych.
I_1A_W06C-1T-W-4, T-W-5, T-W-1, T-W-10, T-W-8, T-W-3, T-W-7, T-W-6, T-W-2, T-W-9M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
I_1A_C22.3_U01
Student nabył umiejętności korzystania z profili icc, narzędzi i technik projektowania grafiki webowej oraz jej optymalizacji.
I_1A_U04, I_1A_U16C-2, C-3T-L-3, T-L-5, T-L-1, T-L-4, T-L-7, T-L-6, T-L-2, T-L-8M-2S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
I_1A_C22.3_K01
1. Student ma świadomość roli jaką odgrywa design w produktach cyfrowych. 2. Student ma świadomość znaczenia optymalizacji grafiki w kontekście wydajności stron www i aplikacji.
I_1A_K01, I_1A_K02C-1, C-2, C-3T-W-6, T-L-8M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
I_1A_C22.3_W01
1. Student potrafi wymienić i scharakteryzować elementy grafiki webowej oraz proces ich projektowania. 2. Student ma wiedzę z zakresu optymalizacji zdjęć cyfrowych i grafiki wektorowej pod kątem produktów cyfrowych.
2,0Student nie zna podstawowych pojęć z zakresu fotografii i grafiki webowej, nie potrafi scharakteryzować procesu projektowania grafiki webowej ani procesu wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, nie ma wiedzy na temat systemu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) ani znaczenia profili icc, nie ma wiedzy na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, nie zna trendów ani wzorców projektowych.
3,0Student posiada bardzo ogólną wiedzę z zakresu fotografii i grafiki webowej, procesu projektowania grafiki webowej i procesu wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, systemu zarządzania kolorem, technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, trendów i wzorców projektowych.
3,5Student posiada ogólną wiedzę z zakresu podstawowych pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) i profili icc, ma ogólną wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić główne trendy i wzorce projektowe.
4,0Student posiada wiedzę z zakresu pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna pojęcia z zakresu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) i profili icc, ma wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić i scharakteryzować główne trendy i wzorce projektowe.
4,5Student posiada dobrą wiedzę z zakresu pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi dobrze scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna dobrze pojęcia z zakresu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) i profili icc, ma dobrą wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić i scharakteryzować główne trendy i wzorce projektowe.
5,0Student posiada bardzo dobrą wiedzę z zakresu pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna znaczenie i proces zarządzania kolorem (w tym proces kalibracji i profilowania monitorów) i zastosowania profili icc w programach graficznych, ma bardzo dobrą wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić i scharakteryzować główne trendy i wzorce projektowe.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
I_1A_C22.3_U01
Student nabył umiejętności korzystania z profili icc, narzędzi i technik projektowania grafiki webowej oraz jej optymalizacji.
2,0Student nie wykona prawidłowo wszystkich zadań realizowanych na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych.
3,0Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, ale będą one wykonane w sposób powierzchowny.
3,5Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, nie wszystkie (część) zadania zostaną wykonane w sposób dokładny.
4,0Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, zadania zostaną wykonane w sposób prawidłowy, dokładny, student będzie potrafił uzasadnić swoje decyzje i sposób realizacji zadań.
4,5Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, zadania zostaną wykonane w sposób staranny, prawidłowy, student będzie potrafił szczegółowo uzasadnić swoje decyzje i sposób realizacji zadań.
5,0Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, zadania zostaną wykonane w sposób staranny, prawidłowy, wykona dodatkowe czynności, które podniosą wartość merytoryczną zadań, student będzie potrafił szczegółowo uzasadnić swoje decyzje i sposób realizacji zadań.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
I_1A_C22.3_K01
1. Student ma świadomość roli jaką odgrywa design w produktach cyfrowych. 2. Student ma świadomość znaczenia optymalizacji grafiki w kontekście wydajności stron www i aplikacji.
2,0Student nie rozumie znaczenia i roli fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji).
3,0Student rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji).
3,5Student rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi ogólnie uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, rozumie rolę systemu zarządzania barwą.
4,0Student dobrze rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi dobrze uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, rozumie rolę systemu zarządzania barwą i profili icc.
4,5Student dobrze rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi dobrze uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, rozumie rolę systemu zarządzania barwą i profili icc, rozumie przeznaczenie wykorzystanych narzędzi.
5,0Student bardzo dobrze rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi bardzo dobrze uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, bardzo dobrze rozumie rolę systemu zarządzania barwą i profili icc, bardzo dobrze rozumie przeznaczenie wykorzystanych narzędzi, trendów i wzorców projektowych.

Literatura podstawowa

  1. Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, Helion, 2012
  2. Steve Blank, Bob Dorf, Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku, OnePress, 2018
  3. Marcin Płonkowski, Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych, Helion, 2017

Literatura dodatkowa

  1. Praca zbiorowa, https://codelabs.developers.google.com/, Google, 2019, Zestaw tutoriali wprowadzających do narzędzi firmy Google

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Warsztaty z tworzenia modeli biznesowych1
T-L-2Metodologia design thinking w praktyce1
T-L-3Budowanie i testowanie propozycji wartości2
T-L-4Tworzenie ankiet skierowanych użytkowników produktu1
T-L-5Cykle życia komponentów programostycznych systemu Android1
T-L-6Tworzenie interfejsów graficznych dla aplikacji mobilnych1
T-L-7Podstawy wymiany danych1
T-L-8Szkielet aplikacji mobilnej2
10

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Tworzenie interfejsu użytkownika, zasady Material Design1
T-W-2Sensory w systemach mobilnych1
T-W-3Programowanie urządzeń typu wearable1
T-W-4Systemy kontroli wersji, wprowadzenie metodologii pracy grupowej, zasady tworzenia czystego kodu. Narzędzia developerskie1
T-W-5Podstawowe komponenty aplikacji, wymiana międzyprocesowa, Wymiana danych pomiędzy usługami zewnętrznymi1
T-W-6Modele biznesowe1
T-W-7Projektowanie metodą design thinking1
T-W-8Badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do oczekiwań użytkowników1
T-W-9Metody badania użytkowników1
T-W-10Skuteczna propozycja wartości1
10

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1uczestnictwo w zajęciach15
A-L-2Przygotowanie do zaliczenia10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w zajęciach10
A-W-2Przygotowanie do zaliczenia13
A-W-3Konsultacje2
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięI_1A_C22.3_W011. Student potrafi wymienić i scharakteryzować elementy grafiki webowej oraz proces ich projektowania. 2. Student ma wiedzę z zakresu optymalizacji zdjęć cyfrowych i grafiki wektorowej pod kątem produktów cyfrowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówI_1A_W06Posiada ogólną wiedzę dotyczącą szeroko pojętych systemów informatycznych, obejmującą różne fazy eksploatacji i rozwoju systemów oraz związane z tym procesy, zna podstawowe narzędzia i techniki przydatne w rozwiązywaniu problemów informatycznych.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami projektowani grafiki webowej (rastrowej i wektorowej).
Treści programoweT-W-4Systemy kontroli wersji, wprowadzenie metodologii pracy grupowej, zasady tworzenia czystego kodu. Narzędzia developerskie
T-W-5Podstawowe komponenty aplikacji, wymiana międzyprocesowa, Wymiana danych pomiędzy usługami zewnętrznymi
T-W-1Tworzenie interfejsu użytkownika, zasady Material Design
T-W-10Skuteczna propozycja wartości
T-W-8Badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do oczekiwań użytkowników
T-W-3Programowanie urządzeń typu wearable
T-W-7Projektowanie metodą design thinking
T-W-6Modele biznesowe
T-W-2Sensory w systemach mobilnych
T-W-9Metody badania użytkowników
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie części teoretycznej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie zna podstawowych pojęć z zakresu fotografii i grafiki webowej, nie potrafi scharakteryzować procesu projektowania grafiki webowej ani procesu wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, nie ma wiedzy na temat systemu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) ani znaczenia profili icc, nie ma wiedzy na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, nie zna trendów ani wzorców projektowych.
3,0Student posiada bardzo ogólną wiedzę z zakresu fotografii i grafiki webowej, procesu projektowania grafiki webowej i procesu wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, systemu zarządzania kolorem, technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, trendów i wzorców projektowych.
3,5Student posiada ogólną wiedzę z zakresu podstawowych pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) i profili icc, ma ogólną wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić główne trendy i wzorce projektowe.
4,0Student posiada wiedzę z zakresu pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna pojęcia z zakresu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) i profili icc, ma wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić i scharakteryzować główne trendy i wzorce projektowe.
4,5Student posiada dobrą wiedzę z zakresu pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi dobrze scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna dobrze pojęcia z zakresu zarządzania kolorem (w tym kalibracji i profilowania monitorów) i profili icc, ma dobrą wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić i scharakteryzować główne trendy i wzorce projektowe.
5,0Student posiada bardzo dobrą wiedzę z zakresu pojęć z obszaru fotografii i grafiki webowej, potrafi scharakteryzować proces projektowania grafiki webowej i proces wykonania i obróbki zdjęć cyfrowych, zna znaczenie i proces zarządzania kolorem (w tym proces kalibracji i profilowania monitorów) i zastosowania profili icc w programach graficznych, ma bardzo dobrą wiedzę na temat technik optymalizacji i testów wydajności grafiki webowej, potrafi wymienić i scharakteryzować główne trendy i wzorce projektowe.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięI_1A_C22.3_U01Student nabył umiejętności korzystania z profili icc, narzędzi i technik projektowania grafiki webowej oraz jej optymalizacji.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówI_1A_U04Potrafi samodzielnie posługiwać się materiałami źródłowymi w zakresie analizy i syntezy zawartych w nich informacji oraz poddawać je krytycznej ocenie w odniesieniu do problemów informatycznych.
I_1A_U16Potrafi aktywnie uczestniczyć w pracach projektowych – zespołowych i indywidualnych. Przy planowaniu i realizacji projektów informatycznych potrafi zastosować podstawowe metodyki zarządzania projektami informatycznymi.
Cel przedmiotuC-2Nabycie przez studentów umiejętności zarządzania kolorem i projektowania komponentów grafiki webowej.
C-3Nabycie przez studentów umiejętności korzystania z narzędzi, bibliotek i wzorców w dziedzinie grafiki webowej.
Treści programoweT-L-3Budowanie i testowanie propozycji wartości
T-L-5Cykle życia komponentów programostycznych systemu Android
T-L-1Warsztaty z tworzenia modeli biznesowych
T-L-4Tworzenie ankiet skierowanych użytkowników produktu
T-L-7Podstawy wymiany danych
T-L-6Tworzenie interfejsów graficznych dla aplikacji mobilnych
T-L-2Metodologia design thinking w praktyce
T-L-8Szkielet aplikacji mobilnej
Metody nauczaniaM-2Ćwiczenia laboratoryjne
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Ocena poprawności wykonywania zadań laboratoryjnych
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie wykona prawidłowo wszystkich zadań realizowanych na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych.
3,0Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, ale będą one wykonane w sposób powierzchowny.
3,5Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, nie wszystkie (część) zadania zostaną wykonane w sposób dokładny.
4,0Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, zadania zostaną wykonane w sposób prawidłowy, dokładny, student będzie potrafił uzasadnić swoje decyzje i sposób realizacji zadań.
4,5Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, zadania zostaną wykonane w sposób staranny, prawidłowy, student będzie potrafił szczegółowo uzasadnić swoje decyzje i sposób realizacji zadań.
5,0Student wykona zadania realizowane na poszczególnych zajęciach laboratoryjnych, zadania zostaną wykonane w sposób staranny, prawidłowy, wykona dodatkowe czynności, które podniosą wartość merytoryczną zadań, student będzie potrafił szczegółowo uzasadnić swoje decyzje i sposób realizacji zadań.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięI_1A_C22.3_K011. Student ma świadomość roli jaką odgrywa design w produktach cyfrowych. 2. Student ma świadomość znaczenia optymalizacji grafiki w kontekście wydajności stron www i aplikacji.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówI_1A_K01Potrafi krytycznie ocenić posiadaną wiedzę informatyczną oraz dostrzega dynamikę jej zmian.
I_1A_K02Ma świadomość znaczenia wiedzy (w szczególności jej niewłaściwego użycia) w procesie rozwiązywania szeregu problemów inżynierskich i technicznych w dziedzinie informatyki.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami projektowani grafiki webowej (rastrowej i wektorowej).
C-2Nabycie przez studentów umiejętności zarządzania kolorem i projektowania komponentów grafiki webowej.
C-3Nabycie przez studentów umiejętności korzystania z narzędzi, bibliotek i wzorców w dziedzinie grafiki webowej.
Treści programoweT-W-6Modele biznesowe
T-L-8Szkielet aplikacji mobilnej
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
M-2Ćwiczenia laboratoryjne
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie części teoretycznej
S-2Ocena formująca: Ocena poprawności wykonywania zadań laboratoryjnych
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie rozumie znaczenia i roli fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji).
3,0Student rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji).
3,5Student rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi ogólnie uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, rozumie rolę systemu zarządzania barwą.
4,0Student dobrze rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi dobrze uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, rozumie rolę systemu zarządzania barwą i profili icc.
4,5Student dobrze rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi dobrze uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, rozumie rolę systemu zarządzania barwą i profili icc, rozumie przeznaczenie wykorzystanych narzędzi.
5,0Student bardzo dobrze rozumie znaczenie i rolę fotografii oraz grafiki webowej w produktach cyfrowych (główne stron www i aplikacji), potrafi bardzo dobrze uzasadnić znaczenie optymalizacji i testów wydajnościowych elementów graficznych, bardzo dobrze rozumie rolę systemu zarządzania barwą i profili icc, bardzo dobrze rozumie przeznaczenie wykorzystanych narzędzi, trendów i wzorców projektowych.