Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa (S1)
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe II:
Informacje podstawowe
| Kierunek studiów | Inżynieria materiałowa | ||
|---|---|---|---|
| Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
| Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
| Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
| Profil | ogólnoakademicki | ||
| Moduł | — | ||
| Przedmiot | Seminarium dyplomowe II | ||
| Specjalność | przedmiot wspólny | ||
| Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Materiałowych | ||
| Nauczyciel odpowiedzialny | Anna Biedunkiewicz <Anna.Biedunkiewicz@zut.edu.pl> | ||
| Inni nauczyciele | Jolanta Baranowska <Jolanta.Baranowska@zut.edu.pl>, Anna Biedunkiewicz <Anna.Biedunkiewicz@zut.edu.pl>, Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl>, Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl> | ||
| ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
| Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
| Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
| KOD | Wymaganie wstępne |
|---|---|
| W-1 | Wpis na semestr według wymagań wydziałowych |
Cele przedmiotu
| KOD | Cel modułu/przedmiotu |
|---|---|
| C-1 | Kontrola zaawansowania pracy dyplomowej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
| KOD | Treść programowa | Godziny |
|---|---|---|
| seminaria dyplomowe | ||
| T-SD-1 | Kontrola przygotowania do realizcji badań i rozpoznania literaturowego. Ustalenie zakresu i metod badań. Interpretacja zakresu badań. Przygotowanie do redakcji pracy dyplomowej: formy i wymagania. Forma opisu wyników. Sposób cytowania literatury. Indywidualne informacje studentów o postępach prac eksperymentalnych. Kontrola postępów redakcji pracy dyplomowej. | 15 |
| 15 | ||
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
| KOD | Forma aktywności | Godziny |
|---|---|---|
| seminaria dyplomowe | ||
| A-SD-1 | Przedstawianie informacji o postępach prac eksperymentalnych. Informacje o formach opisu wyników badań. | 10 |
| A-SD-2 | uczestnictwo w zajęciach, przedstawienie ustne programu oraz zaawansowania pracy | 15 |
| 25 | ||
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
| KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
|---|---|
| M-1 | Praca własna studenta nadzorowana przez opiekuna pracy oraz nadzorowana i sprawdzana przez prowadzącego seminarium dyplomowe. |
Sposoby oceny
| KOD | Sposób oceny |
|---|---|
| S-1 | Ocena formująca: Indywidualna ocena postępów prac na podstawie informacji ustnej wobec całej grupy i iformacji pisemnej: uczestnictwo w seminariach. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
| Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| IM_1A_C43_W01 Przygotowanie do realizacji pracy dyplomowej. Sprawdzanie postępów i poprawności realizacji zadań. | IM_1A_W12, IM_1A_W13, IM_1A_W14 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
| Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| IM_1A_C43_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułować szczegółowe zadania badawcze, korzystać z literatury technicznej i naukowej, przygotować założenia do pracy. | IM_1A_U01, IM_1A_U03, IM_1A_U18 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
| Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| IM_1A_C43_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć, student nabędzie następujące postawy: kreatywność, zdolność do realizacji założeń w praktyce. | IM_1A_K01, IM_1A_K03 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
| Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
|---|---|---|
| IM_1A_C43_W01 Przygotowanie do realizacji pracy dyplomowej. Sprawdzanie postępów i poprawności realizacji zadań. | 2,0 | Brak udziału w seminariach. |
| 3,0 | Udział w zajęciach seminaryjnych. | |
| 3,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. | |
| 4,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Terminowa realizacja zadań programowych. | |
| 4,5 | Pełny udział w wzajęciach seminaryjnych. Dobra i terminowa realizacja zadań programowych. | |
| 5,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Bardzo dobra i terminowa realizacja zadań programowych. |
Kryterium oceny - umiejętności
| Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
|---|---|---|
| IM_1A_C43_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umieć: formułować szczegółowe zadania badawcze, korzystać z literatury technicznej i naukowej, przygotować założenia do pracy. | 2,0 | Brak udziału w seminariach. |
| 3,0 | Udział w zajęciach seminaryjnych. | |
| 3,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. | |
| 4,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Terminowa realizacja zadań programowych. | |
| 4,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Dobra i terminowa realizacja zadań programowych. | |
| 5,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Bardzo dobra i terminowa realizacja zadań programowych. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
| Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
|---|---|---|
| IM_1A_C43_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć, student nabędzie następujące postawy: kreatywność, zdolność do realizacji założeń w praktyce. | 2,0 | Brak udziału w seminariach. |
| 3,0 | Udział w zajęciach seminaryjnych. | |
| 3,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. | |
| 4,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Nabycie postawy terminowej realizacji zadań programowych. | |
| 4,5 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Postawa dobrej i terminowej realizacja zadań programowych. | |
| 5,0 | Pełny udział w zajęciach seminaryjnych. Aktywna postawa w zakresie realizacji zadań programowych. |
Literatura podstawowa
- X, Rozpoznanie literaturowe studenta dot. tematu pracy wg baz danych, X, X, 2012