Szkoła Doktorska - Szkoła Doktorska
Sylabus przedmiotu Nowoczesne procesy i technologie przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Szkoła Doktorska | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Nowoczesne procesy i technologie przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | ||
Specjalność | BLOK INŻYNIERYJNO-PRZYRODNICZY | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Mięsa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Małgorzata Sobczak <Malgorzata.Sobczak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Izabela Dmytrów <Izabela.Dmytrow@zut.edu.pl>, Grzegorz Tokarczyk <Grzegorz.Tokarczyk@zut.edu.pl>, Joanna Żochowska-Kujawska <Joanna.Zochowska-Kujawska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 0,5 | ECTS (formy) | 0,5 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | 6 | Grupa obieralna | 1 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomość podstaw technologii produkcji produktów spożywczych (mięsnych, drobiowych, mleczarskich, rybnych, roślinnych i zbośowych) |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie z nowoczesnymi procesami i technologiami przetwórstwa spożywczego |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Nowoczesne procesy i technologie związane z przetwórstwem mięsa | 2 |
T-W-2 | Nowoczesne procesy i technologie związane z przetwórstwem mleka | 2 |
T-W-3 | Nowoczesne procesy i technologie związane z przetwórstwem ryb | 2 |
T-W-4 | Nowoczesne procesy i technologie związane z przetwórstwem roślin | 2 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Udział w zajęciach | 8 |
A-W-2 | Studiowanie literatury związanej z tematyką zajęć | 8 |
16 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | metody podające |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Udział w zajęciach |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISD_4-_IP04.1_W01 Posiada poszerzoną i teoretycznie podbudowaną wiedzę dotyczącą nowoczesnych procesów i technologii przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | ISD_4-_W02, ISD_4-_W03 | — | C-1 | T-W-4, T-W-3, T-W-1, T-W-2 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISD_4-_IP04.1_K01 Ma zdolność wykorzystania i krytycznej analizy informacji związanych z nowoczesnymi procesami i technologiami przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | ISD_4-_K01, ISD_4-_K02 | — | C-1 | T-W-3, T-W-2, T-W-4, T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISD_4-_IP04.1_W01 Posiada poszerzoną i teoretycznie podbudowaną wiedzę dotyczącą nowoczesnych procesów i technologii przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | 2,0 | |
3,0 | Znajomość nowoczesnych procesów i technologii przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISD_4-_IP04.1_K01 Ma zdolność wykorzystania i krytycznej analizy informacji związanych z nowoczesnymi procesami i technologiami przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | 2,0 | |
3,0 | Znajomość nowoczesnych procesów i technologii przetwórstwa wybranych grup produktów spożywczych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |