Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | AU_2A_AS2-VI/3e_U01 | Student potrafi uzasadnić rozwiązania przyjęte w pracy dyplomowej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AU_2A_U14 | A.U14. absolwent potrafi wykonać dokumentację architektoniczno-budowlaną w odpowiednich skalach w nawiązaniu do koncepcyjnego projektu architektonicznego; |
---|
AU_2A_U17 | B.U2. absolwent potrafi dostrzegać znaczenie pozatechnicznych aspektów i skutków działalności projektowej architekta, w tym jej wpływu na środowisko kulturowe i przyrodnicze, oraz brać odpowiedzialność za podejmowane decyzje techniczne w środowisku i za przekazanie dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego następnym pokoleniom; |
AU_2A_U21 | B.U6. absolwent potrafi przygotować i przedstawić prezentację poświęconą szczegółowym wynikom realizacji projektowego zadania inżynierskiego przy użyciu różnych technik komunikacji, w tym sformułowaną w sposób powszechnie zrozumiały; |
AU_2A_U22 | B.U7. absolwent potrafi przygotować i przedstawić prezentację poświęconą szczegółowym wynikom realizacji projektowego zadania inżynierskiego przy użyciu różnych technik komunikacji, w tym sformułowaną w sposób powszechnie zrozumiały; |
AU_2A_U31 | D.U3. absolwent potrafi przygotować zaawansowaną prezentację graficzną, pisemną i ustną własnych koncepcji projektowych w zakresie architektury i urbanistyki, spełniającą wymogi profesjonalnego zapisu właściwego dla projektowania architektonicznego i urbanistycznego; |
AU_2A_U12 | A.U12. absolwent potrafi oszacować czas potrzebny na realizację złożonego zadania projektowego; |
AU_2A_U13 | A.U13. absolwent potrafi formułować nowe pomysły i hipotezy, analizować i testować nowości związane z problemami inżynierskimi i problemami badawczymi w zakresie projektowania architektonicznego i urbanistycznego oraz planowania przestrzennego; |
Cel przedmiotu | C-1 | Nabycie umiejętności publicznej prezentacji projektu, w tym prezentacji multimedialnej oraz obrony własnej pracy dyplo-mowej |
---|
Treści programowe | T-SD-1 | Studenci dostosowują własne opracowania projektowe do wymogów stawianych magisterskim pracom dyplomowym.
Omówienie metodyki przygotowania pracy dyplomowej, części rysunkowej i tekstowej wymaganego zakresu i obowiązującej procedury prawnej pracy dyplomowej. |
---|
Metody nauczania | M-2 | Zajęcia w formie panelu dyskusyjnego polegają na indywidualnej prezentacji własnej pracy projektowej przed grupą seminaryjną na zajęciach, przeprowadzane są korekty i weryfikacja założeń projektowych przez prowadzącego seminarium w obecności promotorów. |
---|
M-1 | Nabycie umiejętności publicznej prezentacji projektu, w tym prezentacji multimedialnej oraz obrony własnej pracy dyplomowej.
Metody: seminarium, prezentacji, porównawcze, programowe (komputerowe), dyskusji dydaktycznej, harmonogramu pracy dyplomowej. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie ćwiczeń odbywa się na podstawie: frekwencji na zajęciach, przeprowadzonej prezentacji wstępnego projektu dyplomowego, przyjętego zakresu i metod projektowania, aktywności na zajęciach seminaryjnych. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student potrafi uzasadnić rozwiązania przyjęte w pracy dyplomowej. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |