Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Budownictwo - inżynier europejski (S1)

Sylabus przedmiotu Marketing usług budowlanych:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Budownictwo - inżynier europejski
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Marketing usług budowlanych
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Budowlanej i Komunikacyjnej
Nauczyciel odpowiedzialny Wiesława Cieślewicz <Wieslawa.Cieslewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny 16 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP6 30 2,00,50zaliczenie
wykładyW6 15 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Wiedza z podstaw ekonomii i zarządzania

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Umożliwienie studentom przyswojenia, wymaganego na poziomie akademickim, zasobu wiedzy z marketingu usług umożliwiający weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży usług budowlanych

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Opracowanie projektu strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem takich elementów jak: ogólna charakterystyka branży, analiza PEST, analiza atrakcyjności branży, analiza pozycji firmy na tle konkurencji, analiza dostawców i najważniejszych partnerów, analiza klientów, analiza opinii o przedsiębiorstwie, analiza SWOT, misja i wizja organizacji, cele marketingowe, strategia produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji, wnioski i rekomendacje dla firmy/Development of a draft marketing strategy for a selected construction company, with particular emphasis on elements such as: general characteristics of the industry, PEST analysis, analysis of the attractiveness of the industry, analysis of the company's position compared to the competition, analysis of suppliers and key partners, analysis of customers, analysis of opinions about the company, SWOT analysis, mission and vision of the organisation, marketing objectives, product, price, distribution and promotion strategy, conclusions and recommendations for the company.29
T-P-2Zaliczenie projektu/Passing the project1
30
wykłady
T-W-1Usługi w gospodarce (pojęcie i cechy usług, klasyfikacja usług, pojęcie i elementy rynku usług, mierniki oceny rynku usług)/Services in the economy (notion and characteristics of services, classification of services, notion and elements of the services market, measures for assessing the services market)1
T-W-2Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej w branży budowlanej (proces zarządzania w firmie usługowej, analiza otoczenia firmy usługowej, misja firmy usługowej, osiąganie trwałej przewagi konkurencyjnej, strategie marketingowe firm usługowych, partnerskie relacje z otoczeniem)/Marketing management in a service company in the construction industry (management process in a service company, analysis of the environment of a service company, mission of a service company, achieving sustainable competitive advantage, marketing strategies of service companies, partnership relations with the environment)2
T-W-3Segmentacja rynku usług budowlanych (znaczenie procesu dostosowania usługi do rynku docelowego, kryteria segmentacji rynku usług, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie usługi na rynku usług budowlanych/Segmentation of the construction services market (importance of the process of adapting the service to the target market, service market segmentation criteria, selection of the target market, positioning of the service on the construction services market1
T-W-4Produkt usługowy (marketingowa koncepcja produktu, potrzeby zaspokajane przez usługi, marka na rynku usług, kształtowanie asortymentu usług)/Service product (marketing product concept, needs met by services, branding in the service market, shaping the service mix)1
T-W-5Jakość usług (pojęcie jakości usług, modele jakości usług, czynniki determinujące jakość, działania wspomagające świadczenie usług dobrej jakości, metody badania jakości usług, konsekwencje złej jakości usług)/Service quality (notion of service quality, service quality models, determinants of quality, measures to support the provision of good quality services, service quality testing methods, consequences of poor service quality)2
T-W-6Proces usługowy (rodzaje procesów usługowych, graficzny projekt usługi, proces usługowy z perspektywy klienta, zastosowanie narzędzi marketingu mix w synchronizacji podaży i popytu)/Service process (types of service processes, graphic design of a service, service process from the customer's perspective, use of marketing mix tools in synchronising supply and demand)2
T-W-7Ceny usług (pojęcie i znaczenie cen, cele polityki cenowej, metody ustalania cen, kryteria różnicowania cen podstawowych, strategie cen usług)/Pricing of services (concept and meaning of prices, objectives of pricing policy, pricing methods, criteria for differentiating basic prices, service pricing strategies)1
T-W-8Dystrybucja usług (pojęcie i znaczenie dystrybucji, rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji usług)/Distribution of services (concept and importance of distribution, types of distribution channels, factors influencing the choice of service distribution channels)1
T-W-9Promocja usług (promocja w strukturze marketingu mix przedsiębiorstwa usługowego, instrumenty promocji, promocja osobista, reklama, promocja dodatkowa, public relations, formy promocji w internecie, tworzenie kampanii promocyjnej)/Promotion of services (promotion in the marketing mix structure of a service company, instruments of promotion, personal promotion, advertising, additional promotion, public relations, forms of promotion on the Internet, creation of a promotional campaign)2
T-W-10Personel jako instrument marketingu firmy usługowej (rola personelu, wymagania wobec personelu usługowego, zarządzanie personelem, marketingowe znaczenie konsumentów jako uczestników procesu usługowego)/Personnel as an instrument of marketing a service company (role of personnel, requirements for service personnel, personnel management, marketing importance of consumers as participants in the service process)1
T-W-11Zaliczenie wykładów/Passing lthe ectures1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Uczestnictwo w ćwiczeniach projektowych/Participation in project exercises30
A-P-2Samodzielna realizacja projektu/Realisation of the project18
A-P-3Konsultacje/Consultation2
50
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w wykładach/Participation in the lectures15
A-W-2Przygotowanie do zaliczenia/Preparation for passing the lectures10
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny z prezentacjami multimedialnymi, objaśnienie lub wyjaśnienie
M-2Metoda projektów

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne wykładów
S-2Ocena podsumowująca: Ocena merytoryczna i edytorska projektu oraz jego prezentacji

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BIE_1A_BIE/C/41-b_W01
Student posiada wiedzę z marketingu usług budowlanych, która umożliwia mu weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży budowlanej
BIE_1A_W06C-1T-W-9, T-W-7, T-W-4, T-W-6, T-W-3, T-W-11, T-W-2, T-W-8, T-W-1, T-W-5M-2, M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BIE_1A_BIE/C/41-b_U01
Potrafi zastosować w praktyce działania i instrumenty marketingu w firmie usługowej, ze szczególnym uwzględnieniem branży budowlanej
BIE_1A_U10C-1T-P-1, T-P-2M-2S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BIE_1A_BIE/C/41-b_K01
Jest gotowy do działania w zespole, w sposób przedsiębiorczy
BIE_1A_K02C-1T-P-1M-2S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
BIE_1A_BIE/C/41-b_W01
Student posiada wiedzę z marketingu usług budowlanych, która umożliwia mu weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży budowlanej
2,0
3,0Student posiada podstawową wiedzę dotycząca działań marketingowych w przedsiębiorstwach budowlanych
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
BIE_1A_BIE/C/41-b_U01
Potrafi zastosować w praktyce działania i instrumenty marketingu w firmie usługowej, ze szczególnym uwzględnieniem branży budowlanej
2,0
3,0Student poprawnie wykorzystuje narzędzia marketingowe
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
BIE_1A_BIE/C/41-b_K01
Jest gotowy do działania w zespole, w sposób przedsiębiorczy
2,0
3,0Student rozumie istotę pracy w zespole i znaczenie działań przedsiębiorczych
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. A. Czubała, Marketing usług, Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Warszawa, 2022
  2. red. J. Mazur, Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa, 2021
  3. B. Hollins, S. Shinkins, Zarządzanie usługami. Projektowanie i wdrażanie, PWE, Warszawa, 2020

Literatura dodatkowa

  1. A. Dąbrowska, Rozwój rynku usług w Polsce, SGH, Warszawa, 2020

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Opracowanie projektu strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem takich elementów jak: ogólna charakterystyka branży, analiza PEST, analiza atrakcyjności branży, analiza pozycji firmy na tle konkurencji, analiza dostawców i najważniejszych partnerów, analiza klientów, analiza opinii o przedsiębiorstwie, analiza SWOT, misja i wizja organizacji, cele marketingowe, strategia produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji, wnioski i rekomendacje dla firmy/Development of a draft marketing strategy for a selected construction company, with particular emphasis on elements such as: general characteristics of the industry, PEST analysis, analysis of the attractiveness of the industry, analysis of the company's position compared to the competition, analysis of suppliers and key partners, analysis of customers, analysis of opinions about the company, SWOT analysis, mission and vision of the organisation, marketing objectives, product, price, distribution and promotion strategy, conclusions and recommendations for the company.29
T-P-2Zaliczenie projektu/Passing the project1
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Usługi w gospodarce (pojęcie i cechy usług, klasyfikacja usług, pojęcie i elementy rynku usług, mierniki oceny rynku usług)/Services in the economy (notion and characteristics of services, classification of services, notion and elements of the services market, measures for assessing the services market)1
T-W-2Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej w branży budowlanej (proces zarządzania w firmie usługowej, analiza otoczenia firmy usługowej, misja firmy usługowej, osiąganie trwałej przewagi konkurencyjnej, strategie marketingowe firm usługowych, partnerskie relacje z otoczeniem)/Marketing management in a service company in the construction industry (management process in a service company, analysis of the environment of a service company, mission of a service company, achieving sustainable competitive advantage, marketing strategies of service companies, partnership relations with the environment)2
T-W-3Segmentacja rynku usług budowlanych (znaczenie procesu dostosowania usługi do rynku docelowego, kryteria segmentacji rynku usług, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie usługi na rynku usług budowlanych/Segmentation of the construction services market (importance of the process of adapting the service to the target market, service market segmentation criteria, selection of the target market, positioning of the service on the construction services market1
T-W-4Produkt usługowy (marketingowa koncepcja produktu, potrzeby zaspokajane przez usługi, marka na rynku usług, kształtowanie asortymentu usług)/Service product (marketing product concept, needs met by services, branding in the service market, shaping the service mix)1
T-W-5Jakość usług (pojęcie jakości usług, modele jakości usług, czynniki determinujące jakość, działania wspomagające świadczenie usług dobrej jakości, metody badania jakości usług, konsekwencje złej jakości usług)/Service quality (notion of service quality, service quality models, determinants of quality, measures to support the provision of good quality services, service quality testing methods, consequences of poor service quality)2
T-W-6Proces usługowy (rodzaje procesów usługowych, graficzny projekt usługi, proces usługowy z perspektywy klienta, zastosowanie narzędzi marketingu mix w synchronizacji podaży i popytu)/Service process (types of service processes, graphic design of a service, service process from the customer's perspective, use of marketing mix tools in synchronising supply and demand)2
T-W-7Ceny usług (pojęcie i znaczenie cen, cele polityki cenowej, metody ustalania cen, kryteria różnicowania cen podstawowych, strategie cen usług)/Pricing of services (concept and meaning of prices, objectives of pricing policy, pricing methods, criteria for differentiating basic prices, service pricing strategies)1
T-W-8Dystrybucja usług (pojęcie i znaczenie dystrybucji, rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji usług)/Distribution of services (concept and importance of distribution, types of distribution channels, factors influencing the choice of service distribution channels)1
T-W-9Promocja usług (promocja w strukturze marketingu mix przedsiębiorstwa usługowego, instrumenty promocji, promocja osobista, reklama, promocja dodatkowa, public relations, formy promocji w internecie, tworzenie kampanii promocyjnej)/Promotion of services (promotion in the marketing mix structure of a service company, instruments of promotion, personal promotion, advertising, additional promotion, public relations, forms of promotion on the Internet, creation of a promotional campaign)2
T-W-10Personel jako instrument marketingu firmy usługowej (rola personelu, wymagania wobec personelu usługowego, zarządzanie personelem, marketingowe znaczenie konsumentów jako uczestników procesu usługowego)/Personnel as an instrument of marketing a service company (role of personnel, requirements for service personnel, personnel management, marketing importance of consumers as participants in the service process)1
T-W-11Zaliczenie wykładów/Passing lthe ectures1
15

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Uczestnictwo w ćwiczeniach projektowych/Participation in project exercises30
A-P-2Samodzielna realizacja projektu/Realisation of the project18
A-P-3Konsultacje/Consultation2
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w wykładach/Participation in the lectures15
A-W-2Przygotowanie do zaliczenia/Preparation for passing the lectures10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięBIE_1A_BIE/C/41-b_W01Student posiada wiedzę z marketingu usług budowlanych, która umożliwia mu weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży budowlanej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBIE_1A_W06Zna i rozumie dylematy współczesnej cywilizacji, ma wiedzę z zakresu ekonomii, zarządzania i prawa, w tym podstawowych pojęć i zasad z zakresu ochrony własności przemysłowej i praw autorskich. Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości.
Cel przedmiotuC-1Umożliwienie studentom przyswojenia, wymaganego na poziomie akademickim, zasobu wiedzy z marketingu usług umożliwiający weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży usług budowlanych
Treści programoweT-W-9Promocja usług (promocja w strukturze marketingu mix przedsiębiorstwa usługowego, instrumenty promocji, promocja osobista, reklama, promocja dodatkowa, public relations, formy promocji w internecie, tworzenie kampanii promocyjnej)/Promotion of services (promotion in the marketing mix structure of a service company, instruments of promotion, personal promotion, advertising, additional promotion, public relations, forms of promotion on the Internet, creation of a promotional campaign)
T-W-7Ceny usług (pojęcie i znaczenie cen, cele polityki cenowej, metody ustalania cen, kryteria różnicowania cen podstawowych, strategie cen usług)/Pricing of services (concept and meaning of prices, objectives of pricing policy, pricing methods, criteria for differentiating basic prices, service pricing strategies)
T-W-4Produkt usługowy (marketingowa koncepcja produktu, potrzeby zaspokajane przez usługi, marka na rynku usług, kształtowanie asortymentu usług)/Service product (marketing product concept, needs met by services, branding in the service market, shaping the service mix)
T-W-6Proces usługowy (rodzaje procesów usługowych, graficzny projekt usługi, proces usługowy z perspektywy klienta, zastosowanie narzędzi marketingu mix w synchronizacji podaży i popytu)/Service process (types of service processes, graphic design of a service, service process from the customer's perspective, use of marketing mix tools in synchronising supply and demand)
T-W-3Segmentacja rynku usług budowlanych (znaczenie procesu dostosowania usługi do rynku docelowego, kryteria segmentacji rynku usług, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie usługi na rynku usług budowlanych/Segmentation of the construction services market (importance of the process of adapting the service to the target market, service market segmentation criteria, selection of the target market, positioning of the service on the construction services market
T-W-11Zaliczenie wykładów/Passing lthe ectures
T-W-2Zarządzanie marketingiem w firmie usługowej w branży budowlanej (proces zarządzania w firmie usługowej, analiza otoczenia firmy usługowej, misja firmy usługowej, osiąganie trwałej przewagi konkurencyjnej, strategie marketingowe firm usługowych, partnerskie relacje z otoczeniem)/Marketing management in a service company in the construction industry (management process in a service company, analysis of the environment of a service company, mission of a service company, achieving sustainable competitive advantage, marketing strategies of service companies, partnership relations with the environment)
T-W-8Dystrybucja usług (pojęcie i znaczenie dystrybucji, rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki wpływające na wybór kanałów dystrybucji usług)/Distribution of services (concept and importance of distribution, types of distribution channels, factors influencing the choice of service distribution channels)
T-W-1Usługi w gospodarce (pojęcie i cechy usług, klasyfikacja usług, pojęcie i elementy rynku usług, mierniki oceny rynku usług)/Services in the economy (notion and characteristics of services, classification of services, notion and elements of the services market, measures for assessing the services market)
T-W-5Jakość usług (pojęcie jakości usług, modele jakości usług, czynniki determinujące jakość, działania wspomagające świadczenie usług dobrej jakości, metody badania jakości usług, konsekwencje złej jakości usług)/Service quality (notion of service quality, service quality models, determinants of quality, measures to support the provision of good quality services, service quality testing methods, consequences of poor service quality)
Metody nauczaniaM-2Metoda projektów
M-1Wykład informacyjny z prezentacjami multimedialnymi, objaśnienie lub wyjaśnienie
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne wykładów
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student posiada podstawową wiedzę dotycząca działań marketingowych w przedsiębiorstwach budowlanych
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięBIE_1A_BIE/C/41-b_U01Potrafi zastosować w praktyce działania i instrumenty marketingu w firmie usługowej, ze szczególnym uwzględnieniem branży budowlanej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBIE_1A_U10Potrafi posługiwać się rachunkiem ekonomicznym przy ocenie podejmowanych przedsięwzięć technicznych, dostrzegając znaczenie aspektów społecznych i organizacyjnych
Cel przedmiotuC-1Umożliwienie studentom przyswojenia, wymaganego na poziomie akademickim, zasobu wiedzy z marketingu usług umożliwiający weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży usług budowlanych
Treści programoweT-P-1Opracowanie projektu strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem takich elementów jak: ogólna charakterystyka branży, analiza PEST, analiza atrakcyjności branży, analiza pozycji firmy na tle konkurencji, analiza dostawców i najważniejszych partnerów, analiza klientów, analiza opinii o przedsiębiorstwie, analiza SWOT, misja i wizja organizacji, cele marketingowe, strategia produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji, wnioski i rekomendacje dla firmy/Development of a draft marketing strategy for a selected construction company, with particular emphasis on elements such as: general characteristics of the industry, PEST analysis, analysis of the attractiveness of the industry, analysis of the company's position compared to the competition, analysis of suppliers and key partners, analysis of customers, analysis of opinions about the company, SWOT analysis, mission and vision of the organisation, marketing objectives, product, price, distribution and promotion strategy, conclusions and recommendations for the company.
T-P-2Zaliczenie projektu/Passing the project
Metody nauczaniaM-2Metoda projektów
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Ocena merytoryczna i edytorska projektu oraz jego prezentacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student poprawnie wykorzystuje narzędzia marketingowe
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięBIE_1A_BIE/C/41-b_K01Jest gotowy do działania w zespole, w sposób przedsiębiorczy
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBIE_1A_K02Jest gotów do kształtowania i stosowania postaw prospołecznych oraz efektywnego komunikowania się, inicjowania działań i uczestnictwa w działalności na rzecz środowiska społecznego, a także do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy.
Cel przedmiotuC-1Umożliwienie studentom przyswojenia, wymaganego na poziomie akademickim, zasobu wiedzy z marketingu usług umożliwiający weryfikację zasad i reguł marketingowych w branży usług budowlanych
Treści programoweT-P-1Opracowanie projektu strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa budowlanego, ze szczególnym uwzględnieniem takich elementów jak: ogólna charakterystyka branży, analiza PEST, analiza atrakcyjności branży, analiza pozycji firmy na tle konkurencji, analiza dostawców i najważniejszych partnerów, analiza klientów, analiza opinii o przedsiębiorstwie, analiza SWOT, misja i wizja organizacji, cele marketingowe, strategia produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji, wnioski i rekomendacje dla firmy/Development of a draft marketing strategy for a selected construction company, with particular emphasis on elements such as: general characteristics of the industry, PEST analysis, analysis of the attractiveness of the industry, analysis of the company's position compared to the competition, analysis of suppliers and key partners, analysis of customers, analysis of opinions about the company, SWOT analysis, mission and vision of the organisation, marketing objectives, product, price, distribution and promotion strategy, conclusions and recommendations for the company.
Metody nauczaniaM-2Metoda projektów
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Ocena merytoryczna i edytorska projektu oraz jego prezentacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student rozumie istotę pracy w zespole i znaczenie działań przedsiębiorczych
3,5
4,0
4,5
5,0