Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Civil Engineering (S2)
specjalność: Engineering Structures
Sylabus przedmiotu Theory of Structures 2:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Theory of Structures 2 | ||
Specjalność | Engineering Structures | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Teorii Konstrukcji | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Adrian Silicki <Adrian.Silicki@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Mathematics |
W-2 | Strength of materials |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Create an ability to calculate internal forces and stresses in thin-walled structures |
C-2 | Create an ability to solve stability problems of thin-walled structures |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Calculation of geometrical characteristics of cross-sections of thin-walled bars | 10 |
T-L-2 | Calculation of internal forces and stress in thin-walled structures | 15 |
T-L-3 | Calculation of critical force of thin-walled bars | 5 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Cross-section geometrical characteristics of thin-walled bars | 5 |
T-W-2 | Internal forces and stress in thin-walled structures | 5 |
T-W-3 | Stability of thin-walled structures. Test | 5 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Attendance at classes | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Presence on lectures | 15 |
A-W-2 | Individual study | 4 |
A-W-3 | Revision of material | 1 |
20 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Classes at computer laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Continuous assessment of student's work and activity |
S-2 | Ocena formująca: Evaluation of laboratory exercises |
S-3 | Ocena podsumowująca: Test |
S-4 | Ocena podsumowująca: Test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ES/D/12_W01 Has detailed knowledge within the scope of theory of thin-walled bars | B-A_2A_W05, B-A_2A_W06 | — | — | C-1, C-2 | T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1 | S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ES/D/12_U01 Is able to formulate and solve problems of static and stability analysis of thin-walled structures | B-A_2A_U19, B-A_2A_U10 | — | — | C-1, C-2 | T-L-1, T-L-3, T-L-2 | M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ES/D/12_K01 Is ready to take responsibility for reliability of obtained results of his/her calculations | B-A_2A_K02 | — | — | C-1, C-2 | T-L-1, T-L-3, T-L-2 | M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ES/D/12_W01 Has detailed knowledge within the scope of theory of thin-walled bars | 2,0 | |
3,0 | Knows the basics of theory of thin-walled bars | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ES/D/12_U01 Is able to formulate and solve problems of static and stability analysis of thin-walled structures | 2,0 | |
3,0 | Is able to formulate and solve static and stability problems of simple thin-walled structures | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ES/D/12_K01 Is ready to take responsibility for reliability of obtained results of his/her calculations | 2,0 | |
3,0 | Is ready to take responsibility for reliability of obtained results of his/her calculations | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Jack R. Vinson, The Behavior of Thin Walled Structures: Beams, Plates and Shells, Springer, 1989
- Dan Dubina (et al., eds.), Design of Cold-Formed Steel Structures, Wiley - Blackwell, 2012
- Wei-Wen Yu, Cold-Formed Steel Design, John Wiley and Sons, New York, 2000