Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (S1)
specjalność: Controlling finansowy

Sylabus przedmiotu Praktyka zawodowa moduł Marketing i sprzedaż:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Zarządzanie
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil praktyczny
Moduł
Przedmiot Praktyka zawodowa moduł Marketing i sprzedaż
Specjalność Marketing i sprzedaż
Jednostka prowadząca Katedra Zarządzania i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Robert Rusielik <Robert.Rusielik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 20,0 ECTS (formy) 20,0
Forma zaliczenia egzamin Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
praktykiPR6 600 20,01,00egzamin

Wymagania wstępne

dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępne

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
C-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-3Zapoznanie studentów z organizacją i funkcjonowaniem zakładu pracy/instytucji oraz komórkami organizacyjnymi związanymi z obszarami zarządzania związanymi z marketingiem i sprzedażą a także z realizacją zadań w tych obszarach.
C-4Zapoznanie z wyposażeniem technicznym, technologicznym i informatycznym organizacji w której odbywa się praktyka szczególnie związanym z procesami obejmującymi marketing i sprzedaż.
C-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
praktyki
T-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji600
600

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
praktyki
A-PR-1Uczestnictwo w praktyce580
A-PR-2Wypełnianie dziennika praktyk10
A-PR-3Przygotowanie do egzaminu9
A-PR-4Egzamin komisyjny1
600

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Z_1P_M01/6.1_W01
Student zna i rozumie zagadnienia na temat struktury, zadań, zasad funkcjonowania oraz zakresu działania całej organizacji jak i poszczególnych komórek w organizacji w której odbywa praktykę
Z_1P_W02, Z_1P_W04, Z_1P_W05C-1, C-2, C-3, C-5T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_W02
Student zna i rozumie zagadnienia na temat relacji z otoczeniem organizacji, rozumie uwarunkowania w funkcjonowaniu organizacji w której odbywa praktykę
Z_1P_W02, Z_1P_W03C-5, C-1, C-2T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_W03
Student zna i rozumie zagadnienia na temat norm prawnych i moralnych oraz zasad obowiązujących w organizacji której odbywa praktykę.
Z_1P_W04C-5, C-3T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Z_1P_M01/6.1_U01
Student potrafi praktycznie wykorzystać wiedzę teoretyczną zdobytą w czasie studiów w organizacji w której odbywa praktykę.
Z_1P_U01C-2, C-5, C-1, C-4, C-3T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_U02
Student potrafi formułować i rozwiązywać problemy i zadania związane z wykonywaną pracą
Z_1P_U02, Z_1P_U03C-2, C-1T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_U03
Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności nabyte podczas praktyki zawodowej.
Z_1P_U03, Z_1P_U07C-2, C-1T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_U04
Student potrafi zaplanować i wykonuje czynności związane ze specyfiką powierzonych zadań, posługuje się odpowiednimi metodami i narzędziami pracy wykorzystując dostępne zasoby organizacji w której odbywa praktykę.
Z_1P_U01, Z_1P_U02, Z_1P_U03, Z_1P_U07, Z_1P_U09C-2, C-1, C-3T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_U05
Student potrafi posługiwać się specjalistycznym językiem używanym w organizacji w której odbywa praktykę.
Z_1P_U04C-2, C-1T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_U06
Student potrafi podejmować współpracę z innymi członkami organizacji gdy wymaga tego sytuacja.
Z_1P_U08C-2, C-5T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Z_1P_M01/6.1_K01
Student jest gotów dokonać samooceny własnych kompetencji
Z_1P_K01C-2, C-5, C-4, C-1T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_K02
Student jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych i przestrzegania zasad etyki zawodowej
Z_1P_K02, Z_1P_K03, Z_1P_K05C-2, C-5, C-1T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3
Z_1P_M01/6.1_K03
Student jest gotów myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w organizacjach pokrewnych do tej, w jakiej odbywał praktykę.
Z_1P_K04C-2T-PR-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Z_1P_M01/6.1_W01
Student zna i rozumie zagadnienia na temat struktury, zadań, zasad funkcjonowania oraz zakresu działania całej organizacji jak i poszczególnych komórek w organizacji w której odbywa praktykę
2,0
3,0Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym zagadnienia na temat struktury, zadań, zasad funkcjonowania oraz zakresu działania całej organizacji jak i poszczególnych komórek w organizacji w której odbywa praktykę
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_W02
Student zna i rozumie zagadnienia na temat relacji z otoczeniem organizacji, rozumie uwarunkowania w funkcjonowaniu organizacji w której odbywa praktykę
2,0
3,0Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym zagadnienia na temat relacji z otoczeniem organizacji, rozumie uwarunkowania w funkcjonowaniu organizacji w której odbywa praktykę
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_W03
Student zna i rozumie zagadnienia na temat norm prawnych i moralnych oraz zasad obowiązujących w organizacji której odbywa praktykę.
2,0
3,0Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym zagadnienia na temat norm prawnych i moralnych oraz zasad obowiązujących w organizacji której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Z_1P_M01/6.1_U01
Student potrafi praktycznie wykorzystać wiedzę teoretyczną zdobytą w czasie studiów w organizacji w której odbywa praktykę.
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi praktycznie wykorzystać wiedzę teoretyczną zdobytą w czasie studiów w organizacji w której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_U02
Student potrafi formułować i rozwiązywać problemy i zadania związane z wykonywaną pracą
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi formułować i rozwiązywać problemy i zadania związane z wykonywaną pracą
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_U03
Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności nabyte podczas praktyki zawodowej.
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności nabyte podczas praktyki zawodowej.
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_U04
Student potrafi zaplanować i wykonuje czynności związane ze specyfiką powierzonych zadań, posługuje się odpowiednimi metodami i narzędziami pracy wykorzystując dostępne zasoby organizacji w której odbywa praktykę.
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi zaplanować i wykonuje czynności związane ze specyfiką powierzonych zadań, posługuje się odpowiednimi metodami i narzędziami pracy wykorzystując dostępne zasoby organizacji w której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_U05
Student potrafi posługiwać się specjalistycznym językiem używanym w organizacji w której odbywa praktykę.
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi posługiwać się specjalistycznym językiem używanym w organizacji w której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_U06
Student potrafi podejmować współpracę z innymi członkami organizacji gdy wymaga tego sytuacja.
2,0
3,0Student potrafi w stopniu dostatecznym podjąć współpracę z innymi członkami organizacji gdy wymaga tego sytuacja.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Z_1P_M01/6.1_K01
Student jest gotów dokonać samooceny własnych kompetencji
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym jest gotów dokonać samooceny własnych kompetencji
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_K02
Student jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych i przestrzegania zasad etyki zawodowej
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych i przestrzegania zasad etyki zawodowej
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_M01/6.1_K03
Student jest gotów myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w organizacjach pokrewnych do tej, w jakiej odbywał praktykę.
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym jest gotów myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w organizacjach pokrewnych do tej, w jakiej odbywał praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Regulamin studiów, https://ekonomia.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/users/264/Studia_niestacjonarne/uch_96_2022_dc.pdf

Treści programowe - praktyki

KODTreść programowaGodziny
T-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji600
600

Formy aktywności - praktyki

KODForma aktywnościGodziny
A-PR-1Uczestnictwo w praktyce580
A-PR-2Wypełnianie dziennika praktyk10
A-PR-3Przygotowanie do egzaminu9
A-PR-4Egzamin komisyjny1
600
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_W01Student zna i rozumie zagadnienia na temat struktury, zadań, zasad funkcjonowania oraz zakresu działania całej organizacji jak i poszczególnych komórek w organizacji w której odbywa praktykę
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_W02Absolwent zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zastosowania praktyczne wiedzy w działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Z_1P_W04Absolwent zna i rozumie fakty i zjawiska związane z zarządzaniem organizacjami, w tym podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego
Z_1P_W05Absolwent zna i rozumie podstawowe zasady w zakresie tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości
Cel przedmiotuC-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
C-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-3Zapoznanie studentów z organizacją i funkcjonowaniem zakładu pracy/instytucji oraz komórkami organizacyjnymi związanymi z obszarami zarządzania związanymi z marketingiem i sprzedażą a także z realizacją zadań w tych obszarach.
C-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym zagadnienia na temat struktury, zadań, zasad funkcjonowania oraz zakresu działania całej organizacji jak i poszczególnych komórek w organizacji w której odbywa praktykę
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_W02Student zna i rozumie zagadnienia na temat relacji z otoczeniem organizacji, rozumie uwarunkowania w funkcjonowaniu organizacji w której odbywa praktykę
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_W02Absolwent zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zastosowania praktyczne wiedzy w działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Z_1P_W03Absolwent zna i rozumie fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji, szczególnie w zakresie społecznych, ekonomicznych, prawnych i etycznych uwarunkowań działalności organizacji
Cel przedmiotuC-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
C-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym zagadnienia na temat relacji z otoczeniem organizacji, rozumie uwarunkowania w funkcjonowaniu organizacji w której odbywa praktykę
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_W03Student zna i rozumie zagadnienia na temat norm prawnych i moralnych oraz zasad obowiązujących w organizacji której odbywa praktykę.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_W04Absolwent zna i rozumie fakty i zjawiska związane z zarządzaniem organizacjami, w tym podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego
Cel przedmiotuC-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
C-3Zapoznanie studentów z organizacją i funkcjonowaniem zakładu pracy/instytucji oraz komórkami organizacyjnymi związanymi z obszarami zarządzania związanymi z marketingiem i sprzedażą a także z realizacją zadań w tych obszarach.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student zna i rozumie w stopniu dostatecznym zagadnienia na temat norm prawnych i moralnych oraz zasad obowiązujących w organizacji której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_U01Student potrafi praktycznie wykorzystać wiedzę teoretyczną zdobytą w czasie studiów w organizacji w której odbywa praktykę.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U01Absolwent potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów z zakresu zarządzania w warunkach nie w pełni przewidywalnych, dobierając i stosując właściwe metody i narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjno-komunikacyjne
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
C-4Zapoznanie z wyposażeniem technicznym, technologicznym i informatycznym organizacji w której odbywa się praktyka szczególnie związanym z procesami obejmującymi marketing i sprzedaż.
C-3Zapoznanie studentów z organizacją i funkcjonowaniem zakładu pracy/instytucji oraz komórkami organizacyjnymi związanymi z obszarami zarządzania związanymi z marketingiem i sprzedażą a także z realizacją zadań w tych obszarach.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi praktycznie wykorzystać wiedzę teoretyczną zdobytą w czasie studiów w organizacji w której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_U02Student potrafi formułować i rozwiązywać problemy i zadania związane z wykonywaną pracą
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U02Absolwent potrafi rozwiązywać problemy i wykonywać zadania z zakresu zarządzania poprzez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących, a także poprzez dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji
Z_1P_U03Absolwent potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do formułowania i rozwiązywania problemów oraz wykonywania zadań typowych dla działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi formułować i rozwiązywać problemy i zadania związane z wykonywaną pracą
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_U03Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności nabyte podczas praktyki zawodowej.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U03Absolwent potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do formułowania i rozwiązywania problemów oraz wykonywania zadań typowych dla działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Z_1P_U07Absolwent potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności nabyte podczas praktyki zawodowej.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_U04Student potrafi zaplanować i wykonuje czynności związane ze specyfiką powierzonych zadań, posługuje się odpowiednimi metodami i narzędziami pracy wykorzystując dostępne zasoby organizacji w której odbywa praktykę.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U01Absolwent potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów z zakresu zarządzania w warunkach nie w pełni przewidywalnych, dobierając i stosując właściwe metody i narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjno-komunikacyjne
Z_1P_U02Absolwent potrafi rozwiązywać problemy i wykonywać zadania z zakresu zarządzania poprzez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących, a także poprzez dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji
Z_1P_U03Absolwent potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do formułowania i rozwiązywania problemów oraz wykonywania zadań typowych dla działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Z_1P_U07Absolwent potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz w zespole
Z_1P_U09Absolwent samodzielnie planuje i realizuje własne uczenie się przez całe życie
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
C-3Zapoznanie studentów z organizacją i funkcjonowaniem zakładu pracy/instytucji oraz komórkami organizacyjnymi związanymi z obszarami zarządzania związanymi z marketingiem i sprzedażą a także z realizacją zadań w tych obszarach.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi zaplanować i wykonuje czynności związane ze specyfiką powierzonych zadań, posługuje się odpowiednimi metodami i narzędziami pracy wykorzystując dostępne zasoby organizacji w której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_U05Student potrafi posługiwać się specjalistycznym językiem używanym w organizacji w której odbywa praktykę.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U04Absolwent potrafi komunikować się ze współpracownikami i otoczeniem z użyciem specjalistycznej terminologii
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym potrafi posługiwać się specjalistycznym językiem używanym w organizacji w której odbywa praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_U06Student potrafi podejmować współpracę z innymi członkami organizacji gdy wymaga tego sytuacja.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U08Absolwent umie współpracować z innymi osobami w ramach prac zespołowych, także o charakterze interdyscyplinarnym
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi w stopniu dostatecznym podjąć współpracę z innymi członkami organizacji gdy wymaga tego sytuacja.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_K01Student jest gotów dokonać samooceny własnych kompetencji
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_K01Absolwent jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
C-4Zapoznanie z wyposażeniem technicznym, technologicznym i informatycznym organizacji w której odbywa się praktyka szczególnie związanym z procesami obejmującymi marketing i sprzedaż.
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym jest gotów dokonać samooceny własnych kompetencji
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_K02Student jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych i przestrzegania zasad etyki zawodowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_K02Absolwent jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu zarządzania oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu
Z_1P_K03Absolwent jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych, a także do inicjowania oraz współorganizowania działalności na rzecz środowiska społecznego
Z_1P_K05Absolwent jest gotów dbać o prestiż zawodu poprzez przestrzeganie etyki zawodowej oraz poszanowanie dorobku i tradycji zawodowych
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
C-5Poznanie środowiska zawodowego, zasad etyki zawodowej, holistycznego oraz zindywidualizowanego podejścia do osób i problemów decyzyjnych.
C-1Pogłębienie i poszerzenie umiejętności zdobytych przez studenta w czasie studiów i nabycie nowych umiejętności poprzez praktyczne rozwiązywanie rzeczywistych zadań i problemów z zakresu zarządzania. Szczególnie z zakresu marketingu i sprzedaży. Poszerzenie wiedzy zdobytej w czasie studiów.
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym jest gotów do wypełniania zobowiązań społecznych i przestrzegania zasad etyki zawodowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_M01/6.1_K03Student jest gotów myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w organizacjach pokrewnych do tej, w jakiej odbywał praktykę.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_K04Absolwent jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Cel przedmiotuC-2Nabycie umiejętności i zachowań potrzebnych w środowisku pracy (praca w zespole, należyty stosunek do pracy i innych współuczestników, z którymi praca jest wykonywana).
Treści programoweT-PR-1Zapoznanie się z kanałami dystrybucji w organizacji oraz przygotowanie prognozy sprzedaży i strategii dystrybucji na rynku krajowym lub międzynarodowym Wykonanie i ocena strategii sprzedaży oraz przeanalizowanie możliwości wykorzystania aplikacji mobilnych w marketingu i sprzedaży Zebranie i analiza danych rynkowych oraz przygotowanie przestrzennej analizy rynku Poznanie sposobów budowania lojalności klientów i zaprojektowanie działań zmierzających do zbudowania relacji z klientami Wykorzystanie danych internetowych do podejmowania decyzji w organizacji oraz przygotowanie informacji niezbędnych do podjęcia decyzji w wybranej sytuacji Przeanalizowanie konkurencji i poznanie elementów stanowiących o przewadze konkurencyjnej organizacji, w tym kultury organizacyjnej Tworzenie oferty organizacji i jej promocji, w tym w social media Przygotowanie prezentacji biznesowych na dowolny temat związany z funkcjonowaniem organizacji Poznanie branżowych zasad etyki i odpowiedzialności społecznej Dokonanie prawnej oceny działań marketingowych Analiza i ocena rozwiązań e-commerce i automatyzacji marketingu w organizacji
Metody nauczaniaM-1Zajęcia praktyczne
M-2Dziennik praktyk
M-3Obserwacja
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocena postępów i pracy studenta prowadzona przez opiekuna praktyk
S-2Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie dziennika praktyk
S-3Ocena podsumowująca: Egzamin komisyjny
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student w stopniu dostatecznym jest gotów myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i jest gotowy do podejmowania wyzwań zawodowych w organizacjach pokrewnych do tej, w jakiej odbywał praktykę.
3,5
4,0
4,5
5,0