Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TRL_1A_A09-E_K01 | Student posiada kompetencje identyfikacji dylematów etycznych i ich odpowiedzialnego rozwiązywania w sferze osobistej i zawodowej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TRL_1A_K08 | ma świadomość odpowiedzialności za pracę własną, jest przygotowany do organizowania pracy własnej i zespołu osób, rozumie konieczność systematycznej pracy w działaniach rozciągniętych w czasie, postępuje etycznie, rozumie i docenia znaczenie uczciwości intelektualnej w działaniach własnych i innych osób. |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Umiejętność rozpoznawania płaszczyzn konfliktu moralnego i definiowania istoty konfliktu w kontekście rozwiązań problemów zawodowych. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Wykład problemowy. |
---|
M-2 | Wykład konwersatoryjny. |
M-3 | Prezentacja multimedialna. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Aktywność merytoryczna podczas wykładu konwersatoryjnego. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena umiejętności rozważania zagadnień problemowych na podstawie napisanego eseju . |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | W większości sytuacji teoretycznych i praktycznych (60%) wyodrębnia dylematy etyczne i uwzględnia je przy poszukiwaniu rozwiązań. Poza ponoszeniem odpowiedzialności rozumie konieczność jej podejmowania. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |