Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | SD_3-_SzDD03_W01 | Doktorant ma wiedzę konieczną do przygotowania rozprawy doktorskiej zgodnie z najnowszymi trendami w dziedzinie i dyscyplinie. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | SD_3_W01 | Posiada poszerzoną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną, związaną z reprezentowaną dziedziną i dyscypliną naukową oraz wiedzę szczegółową na bardziej zaawansowanym poziomie w zakresie prowadzonych badań naukowych. |
---|
SD_3_W02 | Posiada pogłębioną wiedzę na temat metodologii pracy naukowej, przygotowania publikacji i prezentacji wyników prowadzonych badań. |
SD_3_W03 | Posiada poszerzoną, podbudowaną teoretycznie wiedzę, umożliwiającą prowadzenie dyskusji oraz rewizję istniejących paradygmatów w odniesieniu do najnowszych osiągnięć naukowych, w szczególności związanych z reprezentowaną dziedziną i dyscypliną naukową. |
SD_3_W04 | Posiada poszerzoną, podbudowaną teoretycznie wiedzę, związaną z pozatechnicznymi aspektami działalności naukowej, zagadnieniami ochrony własności intelektualnej oraz uwarunkowaniami ekonomicznymi, prawnymi i etycznymi. |
SD_3_W05 | Posiada wiedzę z zakresu komercjalizacji wyników badań naukowych, w tym metod wprowadzenia wyników badań do praktyki, istniejących ścieżek wdrażania innowacji, kryteriów i metod oceny projektów innowacyjnych oraz finansowania wyników badań naukowych. |
SD_3_W06 | Posiada wiedzę dotyczącą najnowszych teorii, zasad i pojęć oraz metod badawczych związanych z reprezentowaną dziedziną i dyscypliną oraz wiedzę poszerzoną, umożliwiającą tworzenie nowych teorii, metodologii badań i pojęć w zakresie reprezentowanej dziedziny i dyscypliny. |
SD_3_W07 | Posiada poszerzoną wiedzę umożliwiającą zrozumienie zaawansowanych zależności w zakresie reprezentowanej dziedziny i dyscypliny oraz uwzględnienie interakcji i synergii z innymi dziedzinami i dyscyplinami, jak również na prowadzenie interdyscyplinarnych prac badawczych. |
SD_3_W08 | Zna i rozumie fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji, również w odniesieniu do najnowszych osiągnięć naukowych w zakresie reprezentowanej dziedziny i dyscypliny. |
Cel przedmiotu | C-1 | Przygotowanie rozprawy doktorskiej. |
---|
Treści programowe | T-S-1 | Prace nad rozprawą doktorską.
Przygotowanie publikacji naukowych.
Przygotowanie doktoranta do oceny śródokresowej. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metody aktywizujące. Metody praktyczne. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena podsumowująca. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Postęp w przygotowaniu rozprawy doktorskiej. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |