Sylabus przedmiotu Typologia wód śródlądowych:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów |
Towaroznawstwo |
Forma studiów |
studia stacjonarne |
Poziom |
pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta |
inżynier |
Obszary studiów |
nauk społecznych, studiów inżynierskich |
Profil |
ogólnoakademicki |
Moduł |
— |
Przedmiot |
Typologia wód śródlądowych |
Specjalność |
usługi turystyczne |
Jednostka prowadząca |
Zakład Hydrochemii i Biologicznych Zasobów Wód |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Jacek Kubiak <Jacek.Kubiak@zut.edu.pl> |
Inni nauczyciele |
Sylwia Machula <Sylwia.Machula@zut.edu.pl> |
ECTS (planowane) |
3,0 |
ECTS (formy) |
3,0 |
Forma zaliczenia |
zaliczenie |
Język |
polski |
Blok obieralny |
— |
Grupa obieralna |
— |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|
wykłady | W | 7 | 13 | 1,0 | 0,50 | zaliczenie |
laboratoria | L | 7 | 26 | 2,0 | 0,50 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
dla tego przedmiotu nie są określone cele przedmiotuTreści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|
laboratoria |
---|
T-L-1 | Specyficzne właściwości cząsteczki wody | 2 |
T-L-2 | Typy wód śródlądowych, podział i charakterystyka | 2 |
T-L-3 | Zasoby wodne hydrosfery. Bilans wodny | 4 |
T-L-4 | Charakterystyka wód podziemnych. Metody ozanczania ich właściwości | 4 |
T-L-5 | Cykle termiczne w poszczególnych rodzajach wód | 2 |
T-L-6 | Zlewnia, charakterystyki zlewni, działy wodne | 4 |
T-L-7 | Sieć rzeczna, klasyfikacja cieków, długość rzeki i jej rozwinięcie | 4 |
T-L-8 | Jeziora. Morfometria i termika | 4 |
| 26 |
---|
wykłady |
---|
| 0 |
---|
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|
laboratoria |
---|
A-L-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 39 |
A-L-2 | Przygotowanie do zajęć | 16 |
A-L-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 5 |
| 60 |
---|
wykłady |
---|
A-W-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 13 |
A-W-2 | Studiowanie źródeł | 12 |
A-W-3 | Przygotowanie do zaliczenia | 5 |
| 30 |
---|
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczneSposoby oceny
dla tego przedmiotu nie są określone sposoby oceny