Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Nanotechnologia (S2)
specjalność: Nano-biomateriały
Plany studiów w roku akademickim 2013/2014 - semestr 1:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 50 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Bezpieczeństwo produkcji | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 |
Ochrona własności intelektualnej | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 2,0 | 30 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mikroskopia i mikroanaliza | egzamin | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 | |||
Nanotechnologia w ochronie środowiska | egzamin | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 |
laboratoria | praktyczne | 2,0 | 1,0 | 30 | |||
Podstawy biotechnologii i inżynierii genetycznej | egzamin | 2,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 | |||
Projektowanie i wytwarzanie biomateriałów | egzamin | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 | |||
Przemysłowe procesy katalityczne | zaliczenie | 2,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 |
Spektroskopowe metody badań nanomateriałów | zaliczenie | 4,0 | wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 |
laboratoria | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 30 | |||
Zjawiska powierzchniowe | egzamin | 3,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 15 |
wykłady | audytoryjne | 2,0 | 1,0 | 15 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 5 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów |