Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Ochrona środowiska (S2)
specjalność: Rekultywacja i zagospodarowanie gruntów
Plany studiów w roku akademickim 2015/2016 - semestr 3:
Moduły/Przedmioty kształcenia ogólnego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Przygotowanie pracy magisterskiej i do egzaminu dyplomowego | zaliczenie | 20,0 | praca dyplomowa | audytoryjne | 20,0 | 0,0 | 0 |
Moduły/Przedmioty kształcenia podstawowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 2 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Seminarium dyplomowe | zaliczenie | 2,0 | seminaria | audytoryjne | 2,0 | 0,7 | 20 |
Moduły/Przedmioty kształcenia kierunkowego
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Bioklimatologia | zaliczenie | 1,0 | ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,3 | 0,3 | 10 |
wykłady | audytoryjne | 0,7 | 0,7 | 20 | |||
Mokradła w krajobrazie | zaliczenie | 1,0 | laboratoria | praktyczne | 0,5 | 0,3 | 10 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,2 | 0,2 | 10 | |||
wykłady | audytoryjne | 0,3 | 0,3 | 15 |
Moduły/Przedmioty specjalnościowe
Przedmiot | zaliczenie | ECTS (semestr) | forma dydaktyczna | typ zajęć | ECTS (forma) | ECTS kontaktowe | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Blok obieralny 6 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Blok obieralny 7 | wartości zależne od wybranej grupy przedmiotów | ||||||
Kartografia gleb | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 10 |
laboratoria | praktyczne | 0,5 | 0,5 | 10 | |||
Mechanika budowli i mechanizacja prac ziemnych | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 1,0 | 1,0 | 20 |
Zazielenianie obiektów rekultywowanych | zaliczenie | 1,0 | wykłady | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 10 |
ćwiczenia audytoryjne | audytoryjne | 0,5 | 0,5 | 10 |